• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Sokudo ST50
ΣΟΚudo 50 κυβικών
Η νέα και ευχάριστη πρόταση της Sokudo, ακούει στο όνομα ST50 και σκάει σαν αστραπή ανάμεσα στα υπεράριθμα παπιά και scooter. Ατού του; Η χαμηλή τιμή και η μοναδική εμφάνιση. Εξάλλου, το όνομά του τα λέει όλα. (Sokudo=αστραπή)
Το Sokudo ST50 είναι ένα μικρό μοτοσικλετάκι που ξεχωρίζει από τα συνηθισμένα. Δεν είναι ούτε παπί ούτε scooter, το σχήμα του όμως είναι γνώριμο. Μοιάζει με το "Ζετάκι" της Honda. Το θυμάστε; Ναι, ε; Ετσι ακριβώς την πάτησαν και οι περισσότεροι που το είδαν από κοντά, και βιάστηκαν να σκεφτούν τι τους θυμίζει. Γιατί στην πραγματικότητα, το μοναδικό πράγμα που φέρνει κατευθείαν στο μυαλό σου την εικόνα του "Ζ50" και σε παραπλανά, είναι το στρογγυλό, νίκελ φανάρι, και βέβαια το μικροσκοπικό μέγεθος του ST50. Ισως, αυτός να είναι και ο λόγος που η Sokudo έδωσε στο ST50 αυτό το "look", με σκοπό να διεισδύσει εύκολα και γρήγορα, με κάτι δοκιμασμένο, στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Στην πραγματικότητα, όμως, οι ομοιότητες του ST50 με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στους δρόμους, σταματάνε εδώ. Το ST50 δεν είναι αυτόματο, ούτε ημιαυτόματο. Αντίθετα, έχει ταχύτητες, τέσσερις σε αριθμό, και μάλιστα χειροκίνητο συμπλέκτη στο χέρι. Εχει μίζα και μανιβέλα, και μεγάλη σέλα που χωράει εύκολα δύο αναβάτες τρυφερής ηλικίας. Και να 'ταν μόνο αυτά! Η μπροστινή ρόδα δεν φρενάρει με ταμπούρο, όπως η πίσω, αλλά με δισκόφρενο. Εχει και ηλεκτρονικό στροφόμετρο, έχει και κεντρικό πίσω υδραυλικό αμορτισέρ, έχει και περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο. Ολα τα καλά έχει, λοιπόν, το μικρό Sokudo! Ενα καλό δεν έχει μόνο, ότι είναι φθηνότερο μόλις κατά 50 ευρώ από το μεγαλύτερο "αδερφάκι" του, το ST90, και θα μπερδέψει τους αχόρταγους πιτσιρικάδες με δίπλωμα μόνο για 50 κ.εκ.

 
 Sokudo ST50
Θέση Οδήγησης
Αναρτήσεις
Κινητήρας
Συμπέρασμα