Κάποτε πριν κάμποσα χρόνια όλα τα σκούτερ είχαν μικρούς
τροχούς και ασθενικούς κινητήρες. Η διάδοσή τους στην αγορά έφερε μαζί και
απαιτήσεις από το κοινό που ζητούσε δύναμη και συμπεριφορά που να θυμίζει μοτοσικλέτα.
Κάπως έτσι ξεκίνησε το παιχνίδι που σήμερα μας φέρνει σε μια κατηγορία σκούτερ
με τροχούς 16 ιντσών και κινητήρες ικανούς να ταξιδέψουν και εκτός πόλης.
Δεν πρέπει να απορούμε για την επικράτηση των μεγάλων
τροχών. Είναι θέμα Φυσικής. Η διάμετρος είναι αυτή που εξασφαλίζει γυροσκοπικά
τη σταθερότητα και κάνει την αδράνεια σύμμαχό μας στην προσπάθεια να στρίψουμε
και να φρενάρουμε το σκούτερ μας όπως ακριβώς και με μια κανονική μοτοσυκλέτα.
Έπειτα δεν πρέπει να ξεχνάμε και την αμείλικτη πραγματικότητα που μας θέλει να
κινούμαστε σε αστικά περιβάλλοντα με συχνά κάκιστη άσφαλτο, απρόβλεπτες λακκούβες
και ενίοτε μας αναγκάζει να καβαλήσουμε κράσπεδα, πεζοδρόμια και κάθε λογής
εμπόδια. Κάπου εκεί η Φύση θέτει τους απαράβατους κανόνες ξανά. Αν η ρόδα σου
είναι μικρότερη από τη λακκούβα που θα πρέπει να αντιμετωπίσει, καμία ανάρτηση
στον κόσμο και κανένα σετ ικανοτήτων (ακόμη και του Rossi του ίδιου που λέει ο λόγος!) δε θα μπορέσει να κάνει αυτή τη συνεύρεση
στοιχειωδώς υποφερτή. Το κοπάνημα το έχεις εξασφαλισμένο.
Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται με γλαφυρή σαφήνεια στους πίνακες
των πωλήσεων -αλλά φαίνεται και καθημερινά στο δρόμο. Πόσα scooter με 12ρηδες τροχούς βλέπουμε πια
να κυκλοφορούν; Όλα είναι από 14 ίντσες και πάνω, με τον μαγικό αριθμό των 16
να συνιστά πλέον την πλειοψηφία.
Παντρεύουμε τώρα το μαγικό 16 των ιντσών με μονοκύλινδρους
κινητήρες 300 κ.εκ. που έχουν φτάσει να αποδίδουν γύρω στα 25 άλογα, και ιδού η
συνταγή της επιτυχίας. Σκούτερ που βρίσκονται στο στοιχείο τους στην καθημερινή
μετακίνηση στην πόλη, αλλά θα κουβαλήσουν και δύο επιβαίνοντες με άνεση, θα
στρίψουν στον γρήγορο δρόμο, θα ταξιδέψουν σε μια βόλτα σαββατοκύριακου, θα
φορτωθούν για να σε πάνε στο νησί. Θα κάνουν δηλαδή ότι και μια μικρή
μοτοσυκλέτα, διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα του scooter: αυτόματη μετάδοση, αποθηκευτικοί
χώροι, προστατευμένα πόδια και μέρος του κορμού από τα στοιχεία της φύσης.
Όλα τα παραπάνω έχουν ήδη κεφαλαιοποιηθεί στην αγορά. Αρκεί
να ρίξει κανείς μια ματιά στις συγκεντρωτικές πωλήσεις για το 2014, όπου δύο
μέλη αυτής της μικρής λίστας φιγουράρουν στη δεκάδα των απολύτως πιο δημοφιλών
μοντέλων της ελληνικής αγοράς (Beverly
300 & Citycom 300).
Όμως και τα υπόλοιπα δεν βρίσκονται πολύ μακριά από την πρώτη αυτή δεκάδα. Πάμε να τα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Νέα μορφή διασκέδασης σε δυο τροχούς;
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Σε δημοπρασία η Aprilia MotoGP του Aleix Espargaró – Αυθεντική RS-GP20 από το 2020
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω αγροτικών κινητοποιήσεων - Εναλλακτικές οδοί
Η Τροχαία «έκλεισε» την Αθήνα με μαζικά αλκοτέστ τα ξημερώματα
Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail III 90/90-21 & 150/70-17
REPSOL καθαριστικό spray Degreaser and Engine cleaner
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.