AFTER SALES

Μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εταιρία και πελάτη είναι πολύ σημαντική

Μετά την αγορά

Ενα σωστό After sale είναι από τους βασικούς παράγοντες που κάνει έναν πελάτη ευχαριστημένο, ώστε να μπορεί να εμπιστευθεί και στο μέλλον την ίδια εταιρία.

 

Γνωρίζετε ότι η τήρηση των κανόνων, αμέσως μετά την αγορά, κρίνει τη φερεγγυότητα ενός εξουσιοδοτημένου εμπόρου; Πολλές φορές, μετά την αγορά μιας μοτοσυκλέτας, οι όροι που συμφωνηθήκαν, παρουσιάζουν παρανοήσεις ή τα λεγόμενα ψιλά γράμματα.

Είναι βασικό, στα πλαίσια του after sales, ο πελάτης να νιώσει δικαιωμένος για την επιλογή της συγκεκριμένης εταιρίας. Η συμπεριφορά του εξουσιοδοτημένου εμπόρου, αμέσως μετά την αγορά, κρίνει το δείκτη ικανοποίησης των πελατών. Η κάλυψη, σε επίπεδο ανταλλακτικών, σε ενδεχόμενες βλάβες, μέσω εγγυήσεων ή μειώσεων των τιμών, χτίζει τη σχέση αλληλεξάρτησης, ανάμεσα σε πελάτη και συνεργείο. Αν χαθεί η εμπιστοσύνη, τότε ο πελάτης θα καταφύγει σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο. Το κακό όνομα στο χώρο αυτό, δρα αποτρεπτικά για υποψήφιους αγοραστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός