Γυναίκα στο χώρο της moto

Διαβάστηκε από 2477 αναγνώστες

Το όνοµα “Τσαντερίδης” είναι από τα πλέον γνωστά στο χώρο, έχοντας συνδεθεί άρρηκτα µε το Piaggio Group. Μιλήσαµε λοιπόν µε την επιχειρηµατία της εταιρείας κυρία Τσαντερίδου Κορίνα σχετικά με την αναβάθµιση της εταιρείας σε ¨prime service spot¨ .

 
Moto Tρίτη: Πείτε µας λίγα λόγια για την εταιρεία σας και για την πορεία της µέσα στο χρόνο

Τσαντερίδου Κορίνα: H εταιρία µας ιδρύθηκε το 1965 από τον πα-τερά µου Τσαντερίδη Γεράσιµο που ασχολήθηκε αποκλειστικά µε την εµπορία αυτ/των και εµπορία µοτ/των, πωλήσεις αντ/κων & αξεσου-άρ και service, δηµιουργώντας καταστήµατα στον Πειραιά στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Από το 2000 την συνέχιση και την εξέλιξη της εταιρίας έχω αναλάβει εξολοκλήρου εγώ, θέλοντας να συνεχίσω την επιτυχή πορεία του πατέρα µου, να εξελιχθώ και να πιάσω ακόµα υψηλότερους στόχους. Για το λόγο αυτό δηµιούργησα κατάστηµατα πωλήσεων µοτ/των, αυτ/των, αντ/κων & αξεσουάρ στην οδό Καραθεοδωρή 10 στην Αθήνα, και στην συνέχεια στην Αγία Παρασκευή, κάθετη µονάδα µε πωλήσης µοτ/των, αυτ/των, αντ/κων, αξεσουάρ και service, συνεργείο µοτ/των - αντ/κων, αξεσουάρ και service στην Αθήνα Μεσογείων 167 και έκθεση µοτ/των και αξεσουάρ στην Αθήνα, Καραθεοδωρή 10 στον κόµβο Μεσογείων και Κατεχάκη.
 
MT: Πως αισθάνεται µια γυναίκα όταν δραστηριοποιείται επαγγελµατικά σε έναν ανδροκρατούµενο τοµέα;

ΤΚ: Προσωπικά νιώθω πολύ καλά, ανταγωνίζοµαι και αν θέλετε συναγωνίζομαι ισάξια και επάξια όλους τους συναδέλφους, είµαι από µικρή σε αυτόν τον χώρο (φανταστείτε η πρώτη λέξη που ήταν από όταν γεννήθηκα ήταν... VESPA) και ο κόσµος που έχει έρθει σε επαφή µαζί µου όλα αυτά τα χρόνια µε εµπιστεύεται. Το παν είναι να είµαι ξεκάθαρη,να δίνω λύσεις και να είµαι γνώστης του αντικειµένου. Πιστεύω πως έχω πετύχει σε όλα αυτά αλλά δεν εφησυχάζοµαι, πάντα προσπαθώ για κάτι ακόµα καλύτερο.
 
MT: Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες σας από την εταιρεία;

ΤΚ: Η σωστή ενηµέρωση και η αξιοπιστία των υπηρεσιών προς τους πελάτες είναι το Α και το Ω της εταιρίας µας. Η εξυπηρέτηση σε κάθε ερώτηση τους ακόµα και για θέµατα που δεν άπτονται του αντικειµένου µας. Παραχωρούµε δικά µας οχήµατα εξυπηρέτησης στους πελάτες του service. Επίσης τις αγορές των µοτ/των τις χρηµατοδοτούµε µέχρι και έως 72 µήνες.

ΜΤ: Τι είναι το Prime Service και τι σηµαίνει για µία εξουσιοδοτηµένη κάθετη µονάδα Piaggio;

ΤΚ: Η Piaggio, θέλοντας οι πελάτες της να απολαµβάνουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε ότι αναφορά στην συντήρηση καθώς και στην επισκευή των οχηµάτων τους, θέσπισε υψηλά standard στους συνεργάτες της, είτε αυτό αφορά στην χωροθέτηση και στον εξοπλισµό µε ειδικά εργαλεία, είτε στις τεχνικές γνώσεις των µηχανικών, κάθε συμβεβλημένου σηµείου τεχνικής εξυπηρέτησης. Αυτό επιτυγχάνεται µε τεχνικά σεµινάρια που διενεργεί ανά τακτά χρονικά διαστήµατα, καθώς και µε συγκεκριµένες κατευθύνσεις που δίνονται επί παντός επιστητού, ακόµα και για την διακόσµηση του χώρου, το ντύσιµο και φυσικά, την επικοινωνία µε τους πελάτες. Η εταιρία µου είναι Prime Service, πληρούµε όλα αυτά που θέσπισε η Piaggio η οποία µας εµπιστεύτηκε και µας όρισε σαν συµβεβληµένο σηµείου τεχνικής εξυπηρέτησης Prime Service. Η επιτυχία αυτού του προγράµµατος οφείλεται στον τεχνικό διευθυντή του οµίλου Piaggio Αλέξανδρο Καραγιώργο. Είµαστε σίγουροι ότι οι πελάτες µας απολαµβάνουν και θα συνεχίζουν να απολαµβάνουν τις πιστοποιηµένες πλέον υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, που είµαστε σε θέση να προσφέρουμε.
 
ΜΤ: Ποια είναι τα µελλοντικά πλάνα ανάπτυξης της εταιρείας;

ΤΚ: Η αναβάθµιση των χώρων αντ/κων και service, η διατήρηση των καλών σχέσεων µε τους καταναλωτές, η περεταίρω αύξηση του πελατειακού κοινού, η  δηµιουργία ενηµερωτικών προγραµµάτων προς οργανισµούς και µεγάλες εταιρίες, όπως µεταφορά αγαθών, προσαρµόζοντας µοντέλα µας ανάλογα µε την εξυπηρέτηση των στόχων τους και των αναγκών τους κ.λ.π.

ΜΤ: Γιατί να προτιµήσει κάποιος την εταιρεία για την αγορά /service του scooter ή της µοτοσικλέτας του;

ΤΚ: Για να προτιµήσει κάποιος τις υπηρεσίες που προσφέρουµε και να κάνει τις αγορές του από την εταιρία µας, πρέπει πρώτα η συµπεριφορά µας και η ευγένεια να αγγίζει τον ψυχισµό του καταναλωτή, πρέπει να είµαστε αληθινοί σε αυτά που λέµε και σε αυτά που κάνουµε, πρέπει αυτά που ξέρουµε και γνωρίζουµε να τα µεταφέρουµε αληθινά, χωρίς υπεράξιες. Στις σχέσεις µας µε τους πελάτες θα πρέπει το ένα να ισούται µε το ένα. Πρέπει τελικά η εµπιστο σύνη να είναι η µαγική λέξη για να µας προτιµήσουν στις αγορές τους και να µας εµπιστευτούν τις µοτ/τες τους στα service. Πρέπει επίσης η αξιοπιστία των µοτ/των να µην αµφισβητηθεί ποτέ από τους καταναλωτές αλλά µε µεγάλη ικανοποίηση να συζητούν την απόκτηση της µοτ/τας τους µε πελάτες του ανταγωνισµούπου να µην µπορούν να αµφισβητήσουν την αξιόλογη αγορά τους. Σε αυτό µεγάλη ευθύνη θα φέρει η φίρµα και η εταιρία που αναλαµβάνει τα service. H φίρµα να κατασκευάζει µοτ/τες µε αξιοπιστία στο τέλειο και η εταιρία του service να χρησιµοποιεί γνήσια αντ/κα και να διαθέτει την ανάλογη εµπειρία επισκευής καθώς και τα ανάλογα µέσα. Τέλος, οι άνθρωποι της αντιπροσωπίας θα πρέπει να είναι αρωγή προς τους συνεργάτες τους να χρησιµοποιούν τα προσόντα τους για την επίλυση κάθε προβλήµατος όπως: Αναγνώριση του προβλήµατος και εύρεση της λύσης.

ΜΤ: Τα ανταλλακτικά είναι ίσως τα σηµαντικότερο κεφάλαιο και πληρότητα σε µία κάθετη µονάδα όπως την δική σας. Εσείς πως κινήστε;

TK:H διαθεσιµότητα των ανταλλακτικών είναι το Α και το Ω σε µία κάθετη µονάδα σαν την δική µας, ο βασικός λόγος είναι η ασφαλέστερη µε γνήσια ανταλλακτικά και η χωρίς καθυστερήσεις εξυπηρέτηση του πελάτη. 
Δίνοντας µεγάλη βαρύτητα σε αυτό τον τοµέα, επενδύω σε ανθρώπινο δυναµικό, στην συνεχή εκπαίδευση του που έχει να κάνει µε τους καταλόγους ανταλλακτικών, την σωστή και ορθολογική παραγγελία, την σωστή παραλαβή και τέλος την γρήγορη εξυπηρέτηση του συνεργείου µας αλλά και των συνεργατών µας σε όλη την Ελλάδα που αποστέλλουµε ανταλλακτικά χωρις χρέωση, η πληρότητα του τµήµατος ανταλλακτικών για µένα όπως προανέφερα είναι το Α και το Ω.

ΜΤ: Ποιο είναι το µυστικό της επιτυχίας σας; Πως χειρίζεστε όλους αυτούς τους άνδρες (γέλια);

ΤΚ:Δεν υπάρχει κάποιο µυστικό επιτυχίας, από τότε που µπήκα στο εµπόριο ο πατέρας µου το πρώτο πράγµα που µου έµαθε ήταν να µην υπάρχει ανικανοποίητος πελάτης, κοιτάζουµε πάντα να λύνουµε το οποιοδήποτε πρόβληµα που τυχόν θα προκύψει και έτσι µπορούµε να κοιτάξουµε τον πελάτη στα µάτια, αυτό άλλωστε φαίνεται από την συνεχή αύξηση του πελατολογίου µας, πολλοί πελάτες δε που έρχονται για πρώτη φορά στο κατάστηµα µας, µας ενηµερώνουν ότι κάποιος άλλος πελάτης που έµεινε ικανοποιηµένος τους έχει συστήσει.
Υπάρχει άραγε καλύτερη ανταµοιβή;
 
Nίκος Αναδιώτης:
Ο γνωστός ηθοποιός απαντάει
για την Κορίνα Τσαντερίδου

 
Καλησπέρα, πως σας φαίνεται το γεγονός ότι σας εξυπηρετεί γυναίκα για το scooter σας;
Είναι  άκρως  πρακτικό και επειδή  µιλάµε για µια συγκεκριµένη γυναίκα, την Κορίνα Τσαντερίδου, έχω να πω ότι είµαι απόλυτα ευχαριστηµένος από την εξυπηρέτηση, την ευγένεια και την γνώση της πάνω στο αντικείµενο.
 
Η γενική εικόνα που αποκοµίσατε από την επίσκεψη σας ποια είναι;
Οδηγώ χρόνια µηχανή δεν είναι το πρώτο συνεργείο που επισκέφτηκα, στην ζωή µου έχω αλλάξει αρκετά. Οφείλω να οµολογήσω ότι στο συνεργείο της Κορίνας Τσαντερίδου µε κέρδισαν από την πρώτη στιγµή. Τους ξεχώρισα για την εξυπηρετικότητα τους, την τεχνογνωσία και την άρτια εξυπηρέτηση.
Μπορείτε να το επιβεβαιώσετε και  εσείς οι ίδιοι ότι δεν είναι ένα τυχαίο συνεργείο.
Ξεχωρίζουν για την ευγένεια και την  εξυπηρέτηση τους. Με βοηθά ιδιαίτερα ότι αν αφήσω τη µηχανή µου µου δίνουν δικό τους όχηµα αντικατάστασης. Δεν είναι τυχαία βραβευµένοι από το Piaggio Group.
 
Το γεγονός ότι σε ένα τόσο ανδροκρατούµενο κλάδο, υπάρχει µία γυναίκα που όχι µόνο τα καταφέρνει είναι και επιτυχηµένη, σας ξενίζει; Θεωρείτε πως και άλλες γυναίκες µπορούν να ακολουθήσουν και πως;
Θέλω να είµαι ειλικρινής. Η πρώτη µου γνωριµία µε την Κορίνα όντως µε ξένισε βλέποντας µια γυναίκα σε ανδροκρατούµενο χώρο. Βέβαια µετά από ελάχιστο χρόνο κατάλαβα ότι δεν είναι καθόλου τυχαίο που ακολουθεί αυτό το επάγγελµα. Έχοντας πίσω  της µια ιστορία η οποία προέρχεται από την προηγούµενη γενιά έχει µεγάλη αγάπη  για το αντικείµενο που έχει ασχοληθεί.
Της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Με πολλά χρόνια ενασχόλησης  δεν έχει να στερηθεί τίποτα από ένα άνδρα που δραστηριοποιείται στο χώρο. Μπράβο της! Εύχοµαι να συνεχίσει έτσι!

Tags: AFTER SALES
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός