Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας
  • Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Zontes 310M: Εντυπωσιακή σχεδίαση και δυνατός κινητήρας

Ένα εντυπωσιακό 300άρι scooter παρουσίασε η Zontes στην EICMA και με 33 ίππους είναι από τα πιο δυνατά της κατηγορίας.

Το 310Μ είναι ένα σπορ σχεδίασης scooter που υπάγεται στην κατηγορία των GT. Εξοπλίζεται με κινητήρα 309 κ.εκ., ο οποίος  αποδίδει 32,8 ίππους και 3,2 kgm ροπής, στις 7.500 και 5.500 στροφές αντίστοιχα και διεκδικεί την κορυφής της κατηγορίας. Σύμφωνα με την Zontes, η κατανάλωσή του βρίσκεται στα 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ με την τροφοδοσία να γίνεται φυσικά από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι χαμηλή, μόλις 760 χιλιοπστά και εξοπλίζεται με ABS.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Το επίπεδο εξοπλισμού του μοντέλου είναι επίσης υψηλό, καθώς το 310Μ φέρει οθόνη ενδείξεων TFT, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αισθητήρες πίεσης ελαστικών με ένδειξη στην οθόνη, υποδοχές για βάση κινητού τηλεφώνου στο τιμόνι και σύστημα «έξυπνου» χώρου αποθήκευσης κάτω από την σέλα, που μπορεί να χωρέσει ένα full-face κράνος. Το σύστημα θυμίζει αυτό του BMW C650 Sport, με ένα επεκτεινόμενο τμήμα στον χώρο αποθήκευσης, όταν το scooter θα είναι ακίνητο.
 
Πως σας φαίνεται; Θα το αποκτούσατε;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »