Ατσάλινο χωροδικτύωμα και αφαιρούμενο υποπλαίσιο

Το μεγάλο φιλτροκούτι τροφοδοτεί με αέρα τον μηχανικό υπερσυμπιεστή.

Ο υπερσυμπιεστής είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους δυο κυλίνδρους.

Υπερτροφοδοτούμενος V2 από τη Honda

Η Honda φαίνεται να έχει πάρει στα σοβαρά την υπερτροφοδότηση και μάλιστα εργάζεται πάνω σε έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα με μηχανικό υπερσυμπιεστή.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Τα σχέδια δείχνουν μια δικύλινδρη γυμνή μοτοσυκλέτα η οποία δεν χρησιμοποιεί turbo, αλλά μηχανικό υπερσυμπιεστή. Μιας και η γκάμα της Ιαπωνικής εταιρείας περιλαμβάνει τη CB 1000R, που προέρχεται από τη Fireblade, μάλλον θα έχουμε ένα εντελώς νέο μοντέλο. Βλέπουμε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα και ένα μικρό υποπλαίσιο που στηρίζεται στον πίσω κύλινδρο με το ψαλίδι να μην είναι μονόμπρατσο, αλλά συμβατικό. Το σημείο που κλέβει την παράσταση είναι, φυσικά, ο υπερσυμπιεστής που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους κυλίνδρους και τροφοδοτείται από ένα μεγάλο φιλτροκούτι

Η Honda θέλει να μπει επιθετικά στην αγορά των γυμνών δικύλινδρων κι ετοιμάζεται να το κάνει με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο και να πρωτοπορήσει για ακόμα μια φορά. Μένει να δούμε αν θα χρησιμοποιήσει το όνομα «Hornet» για τη νέα της μοτοσυκλέτα και περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί στο μέλλον αυτή η ιδέα.

Πηγή: MoreBikes.com