Η νέα Αμερικάνικη sport touring μοτοσυκλέτα, η Motus διαθέτει στη γκάμα της έναν κινητήρα V4 1645 κ.εκ., τον επονομαζόμενο "Baby Block". Με βάση αυτή τη μονάδα ισχύος η εταιρεία φτιάχνει δύο διαφορετικές εκδόσεις της sport touring μοτοσυκλέτας της, τις MST και MSTR. Αν και από δύναμη ουδεμία πάει πίσω, με την κορυφαία MSTR να σκαρφαλώνει στους 180 ίππους, οι μηχανικοί της Motus ήθελαν να δουν πόσο παραπέρα θα μπορούσε να πάει το δημιούργημά τους.
Καλωσορίστε την υπερτροφοδοτούμενη MSTR. Όχι, δυστυχώς δεν είναι μοντέλο παραγωγής, είναι μόνο ένα μουλάρι δοκιμών που φιλοδοξεί να ντουμπλάρει ως εκθεσιακό πρωτότυπο αλλά και προωθητικό εργαλείο. Πάνω από όλα ωστόσο για τους μηχανικούς της εταιρείας είναι ένα εργαλείο. Η αιτία βρίσκεται στο ενδιαφέρον που υπάρχει στις ΗΠΑ από πελάτες μόνο για τον κινητήρα προκειμένου να τον χρησιμοποιήσουν σε διαφόρων ειδών κατασκευές. Προς αυτό το πελατολόγιο λοιπόν η Motus απευθύνει την έκδοση αυτή με τον κομπρέσορα, μαθαίνοντας ταυτόχρονα η ίδια πώς να ρυθμίζει τα ηλεκτρονικά του.
Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα φτιάχτηκε σχετικά απλά μέσα σε διάστημα τεσσάρων ημερών. Σε μια στάνταρ Motus MSTR αφαιρέθηκαν όλα τα πλαστικά, μπήκε ένα στρογγυλό φανάρι μπροστά και στη συνέχεια προστέθηκε ένας κομπρέσορας. Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν σε πιστόνια χαμηλότερης συμπίεσης, μια νέα εξάτμιση και φυσικά το σημείο ενδιαφέροντος, η ECU με τις κατάλληλες χαρτογραφήσεις. Το αποτέλεσμα έδειξε 230 ίππους, εύκολα και αξιόπιστα αν πιστέψουμε τη Motus.
Στη συνέχεια το πρωτότυπο ταξίδεψε ως το Τέξας και την έκθεση Handbuilt Motorcycle Show στο Όστιν, όπου και μαγνήτισε τα βλέμματα του κοινού και αναμφίβολα προκάλεσε άφθονο ενδιαφέρον. Προς το παρόν δεν βρήκαμε κάποιο σχετικό βίντεο για να απολαύσουμε τον ήχο της υπερτροφοδοτούμενης MSTR, αλλά πού θα πάει, από έκθεση σε έκθεση που την τρέχουν αργά ή γρήγορα κάποιος καλός άνθρωπος από την απέναντι όχθη του Ατλαντικού θα το κοινοποιήσει να δουν λίγη χαρά τα αυτάκια μας.



Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.