Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

  • Yamaha Tracer 9 GT+ 2023
  • Yamaha Tracer 9 GT+ 2023
  • Yamaha Tracer 9 GT+ 2023
  • Yamaha Tracer 9 GT+ 2023
  • Yamaha Tracer 9 GT+ 2023
  • Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023: Το πρώτο Tracer με ραντάρ

Το νέο Yamaha Tracer 9GT+ για το 2023 παρουσιάστηκε! Σύστημα ραντάρ, Adaptive Cruise Control, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, ενιαίο/συνδεδεμένο σύστημα φρένων και νέα TFT οθόνη 7 ιντσών μεταξύ άλλων – Δείτε εδώ περισσότερα.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Σύστημα ACC – Adaptive Cruise Control

Χάρη στην ύπαρξη του πομποδέκτη ραντάρ, το νέο Tracer 9 GT+ μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα ACC – Adaptive Cruise Control, όντας η πρώτη Yamaha της ιστορίας με το εν λόγω σύστημα. Ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να ρυθμίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, στο ACC, το οποίο στην συνέχεια θα διατηρεί σταθερή χωρίς ο αναβάτης να χρειάζεται να κάνει άλλες ενέργειες. Η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα, ενώ το σύστημα λειτουργεί από τα 30 έως τα 160 χλμ/ώρα.

Το σύστημα ACC όμως δεν σταματά εκεί, αφού προσφέρει δυνατότητα παρακολούθησης ταχύτητας-απόστασης υπό κλίση, που αποτρέπει την επιλογή αύξησης ταχύτητας όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε στροφή, ενώ παρεμβαίνει και στο επίπεδο ισχύος αν ανιχνεύσει όχημα μπροστά από την μοτοσυκλέτα, σε συνθήκες δρόμου με στροφές. Ακόμα, υπάρχει η λειτουργία «Passing Assist» που εξομαλύνει την απόκριση του γκαζιού όταν ανιχνεύσει προσπέραση, μέσω της ενεργοποίησης του φλας από τον αναβάτη, ενώ το ACC επεμβαίνει και στα φρένα και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, αν αυτό απαιτηθεί, για μείωση της ταχύτητας της μοτοσυκλέτας αλλά και διατήρηση της σταθερότητας αυτής.   


Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Yamaha Tracer 9 GT+ 2023

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πρώτο στον κόσμο σύστημα ενοποιημένων φρένων με ραντάρ

Το νέο Yamaha Tracer 9 GT+ είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, που εξοπλίζεται με σύστημα ενοποιημένων φρένων UBS, σε συνεργασία με τον πομποδέκτη ραντάρ και τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων της μοτοσυκλέτας. Σε περίπτωση ανίχνευσης επικείμενης σύγκρουσης, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα από το ραντάρ και την IMU και τροφοδοτεί την ηλεκτροϋδραυλική μονάδα της Bosch, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος, αν οι χειρισμοί του αναβάτη δεν επαρκούν. Το σύστημα ενεργοποιείται μόνο, αν ο αναβάτης πραγματοποιεί φρενάρισμα και όχι αυτόματα, όπως διευκρινίζει η Yamaha.

Κατά δεύτερον, χάρη στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου των φρένων, τα δύο κανάλια πέδησης λειτουργούν «συνδεδεμένα», αν χρειαστεί: Με την πίεση μόνο της μανέτας εμπρός, η ηλεκτροϋδραυλική μονάδα εφαρμόζει δύναμη και στο πίσω φρένο. Με την πίεση μόνο του πεντάλ, το σύστημα διαβάζει τις συνθήκες και επεμβαίνει στο εμπρός φρένο μόνο αν χρειαστεί. Φυσικά, στο σύστημα προβλέπεται και Cornering ABS λειτουργία, με προσαρμοζόμενη δύναμη πέδησης υπό κλίση, ενώ η υποβοήθηση πέδησης μπορεί να απενεργοποιηθεί αν ο αναβάτης το επιθυμεί (όχι το ABS).
 

Νέα οθόνη TFT 7 ιντσών με πλοήγηση Garmin και συνδεσιμότητα με smartphone

Μια αλλαγή που σίγουρα είναι ευπρόσδεκτη από πολλούς, καθώς οι δύο μικρότερες οθόνες TFT του Tracer 9, πλέον αντικαθίστανται με μία μεγάλη TFT, στις 7 ίντσες. Χάρη στο σύστημα συνδεσιμότητας CCU, o αναβάτης μπορεί να συνδέσει το κινητό του με την μοτοσυκλέτα, μέσω της εφαρμογής Yamaha MyRide. Ακόμα, ο αναβάτης μπορεί να απεικονίσει full-screen χάρτες μέσω της εφαρμογής της Garmin.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »