Οδηγώντας
Κοιτάζοντάς το ίσως να σκέφτεσαι μόνο τις πίστες, όμως το R7 μπορεί να κινηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα στο δημόσιο δρόμο, ακόμη και στο αστικό περιβάλλον, αρκεί βέβαια να συνηθίσεις τη σκυφτή θέση οδήγησης και τα χαμηλά κλιπ ον τα οποία στην πολύωρη οδήγηση κουράζουν τους καρπούς, όπως συμβαίνει σε όλες τις σπορ μοτοσυκλέτες. Από την άλλη, ο μαλακός συμπλέκτης και το χαμηλό βάρος το κάνουν ευκολοδήγητο στην πόλη, ενώ χάρη στο μικρό του πλάτος περνά με μεγάλη ευκολία ανάμεσα από τα αυτοκίνητα (σε περίπτωση έντονου μποτιλιαρίσματος διπλώνουν οι καθρέπτες) με τον κινητήρα να μην παραπονιέται ποτέ με σκορτσαρίσματα, ακόμη και αν κινείσαι νωχελικά μέσα στην κίνηση. Όταν ανοίγεις το γκάζι το R7 επιταχύνει γραμμικά με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κιβώτιο χωρίς να σε τρομάζει, κάτι που το κάνει ιδανικό για αυτούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών.
Η δυνατότητα που σου δίνει να το ¨στύβεις¨ σε κάθε στριφτερή διαδρομή πολλές φορές αξίζει περισσότερο από ένα απλό νούμερο στο κοντέρ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Και αν κάποιος αμφιβάλλει για το πώς μπορεί μια μοτοσυκλέτα 73 ίππων που βασίζεται σε ένα γυμνό μοντέλο να έχει πραγματική σπορ συμπεριφορά, αρκεί να βρεθεί μαζί του σε δρόμο με στροφές. Εκεί το R7 θα εκπλήξει και τον πιο δύσπιστο, μιας και ο τρόπος που στρίβει θυμίζει ξεκάθαρα supersport μοντέλα. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν ήδη ξεκινήσει πρωταθλήματα όπως το R7 CUP, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία που θα φάνταζε ιδανική και για την Ελλάδα. Παρότι δεν έχει κάποιο θηριώδες αλουμινένιο πλαίσιο Deltabox, σου επιτρέπει να στρίβεις ¨όπως έρχεσαι¨ σε ανοικτές καμπές με πάνω από 200χλμ/ώρα χωρίς κουνήματα ή τάσεις πλεύσης, ενώ στα πιο κλειστά κομμάτια εκμεταλλεύεσαι την ευελιξία και το σωστό ζύγισμα που κάνουν τις αλλαγές κατεύθυνσης να θυμίζουν μικρότερη κατηγορία, αλλά και την πληροφόρηση που σου παρέχει στις εισόδους και στην κορυφή της στροφής για να πάρεις τα μέγιστα τόσο από τη μοτοσυκλέτα όσο και από τα εξαιρετικά ελαστικά της Bridgestone. Στις εξόδους δεν χρειάζεται να περιμένεις να φτάσουν οι στροφές του κινητήρα σε πενταψήφιο νούμερο όπως με τα 600άρια supersport, κάτι που κάνει το R7 πιο διασκεδαστικό για τον έμπειρο και πιο εύκολο για έναν νέο αναβάτη, ειδικά αν κάνει τα πρώτα βήματά του στην πίστα. Δεν πρόκειται να αγχωθείς που τα ηλεκτρονικά βοηθήματα απουσιάζουν, καθώς μόνο αν επιμείνεις σε κακής ποιότητας άσφαλτο ο πίσω τροχός θα γλιστρήσει. Και τότε όμως έχεις απόλυτο έλεγχο στο δεξί γκριπ σε συνδυασμό με τον ομαλό ψεκασμό που συμβάλλει σε κάθε είδους παιχνίδι, όπως οι σούζες που γίνονται με χαρακτηριστική ευκολία και διαρκούν για όσο θέλεις…
Οι σούζες γίνονται με χαρακτηριστική ευκολία και διαρκούν για όσο θέλεις…
Τα φρένα δεν έχουν το ισχυρότερο αρχικό δάγκωμα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υπολείπονται σε δύναμη, αφού μπορούν να σταματήσουν με ευκολία το ελαφρύ σύνολο ακόμη και όταν το κοντέρ δείχνει πάνω από τα 220+χλμ/ώρα που είναι και η τελική του ταχύτητα. Ναι, δεν πρόκειται ποτέ να ξεπεράσεις τα 280 με το R7, όμως η δυνατότητα που σου δίνει να το ¨στύβεις¨ σε κάθε στριφτερή διαδρομή πολλές φορές αξίζει περισσότερο από ένα απλό νούμερο στο κοντέρ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »