Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins
  • Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Yamaha MT-10 SP: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins

Κρατώντας πλαίσιο και κινητήρα από τη βασική έκδοση του ΜΤ-10, το νέο SP γίνεται πιο επιθετικό φορώντας τη νέα γενιά ηλεκτρονικών αναρτήσεων της Ohlins, προστατευτική καρίνα και σωληνάκια υψηλής.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Το νέο ΜΤ-10 SP είναι το πρώτο μοντέλο στον κόσμο που εξοπλίζεται με την νέα γενιά ηλεκτρονικών αναρτήσεων της Ohlins, η οποία χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες ελέγχου. Συγκριτικά με το παρελθόν, οι αναρτήσεις της Ohlins έχουν μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων της απόσβεσης και σύμφωνα με τον κατασκευαστή προσφέρουν μεγαλύτερο βαθμό  απόκρισης. Ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει ρυθμίσεις από το μενού ERS, το οποίο ενσωματώνει τρεις ημι-ενεργητικές και τρεις χειροκίνητες επιλογές. Στην αυτόματη ρύθμιση, η συμπίεση και η επαναφορά  προσαρμόζονται συνεχώς στις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες. Το νέο ΜΤ-10 SP εξοπλίζεται επίσης με προστατευτική καρίνα για πιο άγρια εμφάνιση και προστασία του ψυγείου λαδιού, καθώς και σωληνάκια υψηλής για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του MT-10 SP προέρχεται απευθείας από το R1 και, σύμφωνα με την Yamaha, είναι ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε hypernaked μοντέλο της. Φοράει σφυρήλατα πιστόνια και ατσάλινες μπιέλες ενώ η νέα επίστρωση των κυλίνδρων υπόσχεται καλύτερη απόδοση. Η Yamaha δεν ανακοίνωσε τιμές ισχύος και ροπής, όμως αναμένονται στο επίπεδο των 164 ίππων (από 158) και των 11,4 kgm ροπής (από 11,3), στις 11.500 και 9.000 στροφές αντίστοιχα. Ο κινητήρας συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5, με αρκετές αλλαγές ώστε η απόδοση στις μεσαίες στροφές να αυξηθεί. Η Yamaha δηλώνει ότι το επίπεδο ροπής είναι αυξημένο μεταξύ των 4.000 και των 8.000 στροφών. Η Yamaha έδωσε μεγάλη σημασία στην ανάδειξη του ξεχωριστού ήχου ενός crossplane κινητήρα, με νέο φιλτροκούτι με διαφορετικά μήκη και διατομές εισαγωγών και ειδικές εμπρόσθιες γρίλιες acoustic amplifier. Φυσικά ρόλο στον ήχο παίζει και η εξάτμιση, η οποία είναι φτιαγμένη από τιτάνιο.
 
Δανεισμένο από το R1, το αλουμινένιο πλαίσιο Deltabox χρησιμοποίει τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, ώστε το βάρος να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Το μακρύ αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο των 1.405 χιλιοστών εξασφαλίζουν σταθερότητα και ευελιξία.
Το σύστημα πέδησης, ακριβώς ίδιο με του R1, αποτελείται από πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες, ακτινική τρόμπα Brembo και σωληνάκια υψηλής πίεσης.Το ΜΤ-10 SP πατάει σε τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S22 σε διαστάσεις 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω.  
 
 
Το νέο MT-10 SP εξοπλίζεται με ένα υπερπλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη, όπως για παράδειγμα: 4 χαρτογραφήσεις ισχύς κινητήρα, IMU 6 αξόνων που συνεργάζεται με traction control, slide control και σύστημα περιορισμού ανύψωσης εμπρός τροχού, ηλεκτρονική διαχείριση φρένου κινητήρα και διαμοιρασμού ισχύος πέδησης, όπως επίσης και το σύστημα Yamaha Ride Control. Το τελευταίο, ομαδοποιεί τις ρυθμίσεις όλων των παρακάτω ηλεκτρονικών συστημάτων, σε 4 επιλογές λειτουργίας: Από την πιο επιθετική και σπορ ρύθμιση Α, μέχρι την πιο ομαλή και σχεδιασμένη για αντίξοες συνθήκες D. Το ΜΤ-10 SP εξοπλίζεται πλέον με έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών.


 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »