Για το 2025, η Yamaha MT-07 αποκτά σειρά τεχνικών βελτιώσεων που διατηρούν το γνώριμο χαρακτήρα της, αλλά ενισχύουν την απόδοσή της στον δρόμο. Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος έχει επανασχεδιαστεί εσωτερικά, με διαφοροποιήσεις στο σχήμα και το πάχος των σωλήνων που ενισχύουν την ακαμψία του κατά έως 13%. Στο πίσω μέρος, τοποθετείται πλέον νέας σχεδίασης ψαλίδι από αλουμίνιο, ενώ ταυτόχρονα το συνολικό βάρος του παραμένει στα 14,8 κιλά. Οι νέοι spinforgedτροχοί συμβάλλουν στη μείωση των περιστρεφόμενων μαζών καθώς και του μη αναρτημένου βάρους. Ακόμα και αν κάποιος δεν προσέξει τίποτα άλλο, το μάτι θα πέσει σίγουρα στο νέο ανεστραμμένοπιρούνι της ΚΥΒ με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομή 130 χιλιοστά, ενώ τη στήριξη του πίσω μέρους αναλαμβάνει μόνο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Το βάρος της μοτοσυκλέτας περιορίζεται στα 183 γεμάτα κιλά, για την ασφαλή ακινητοποίηση των οποίων φροντίζουν δύο δισκόφρενα μπροστά με δίσκους298χιλιοστών και —ακτινικές πλέον— τετραπίστονες δαγκάνες, που συνεργάζονται με μόνο δίσκο διαμέτρου 245χιλιοστών πίσω. Τα εργοστασιακά ελαστικά είναι τα DunlopSportmaxQ5A, διαστάσεων 120/70-17 και 180/55-17, που προσφέρουν αυξημένη πρόσφυση σε σπορ οδήγηση, ενώ για την περίπτωση που δυσκολευτούν να τη βρουν κατά το φρενάρισμα ή την επιτάχυνση, υποβοηθούνται από ABS δύο καναλιών και tractioncontrol. Η ακινητοποίηση του συνόλου από τα 100 χλμ/ώρα γίνεται στα 43,7 μέτρα, νούμερο πολύ καλό για την κατηγορία, ενώ το φρενάρισμα πραγματοποιείται κυρίως με τη δεξιά μανέτα, μιας που το πίσωφρένο είναι σχετικά ασθενές και επιτελεί περισσότερο την κλασική λειτουργία της ρύθμισης της ακτίνας της στροφής παρά την επιβράδυνση.
Αλουμινένιο ψαλίδι, μονό αμορτισέρ και δίσκος 245 χιλιοστών.