Η Yamaha διατηρεί τον αποδοτικό CP2 κινητήρα αναλλοίωτο στα βασικά του σημεία, ενσωματώνοντας όμως τροποποιήσεις για συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Πρόκειται για δικύλινδρο σε σειρά σύνολο 689κ.εκ., με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και αντικραδασμικόάξονα που εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία. Ο στροφαλοφόρος με διαστήματα ανάφλεξης 270° χαρίζει γραμμική ισχύ και ήχο που θυμίζει V2, ακόμα και από την «πολιτική», φιμωμένη εξάτμιση. Στο νέο MT-07 βρίσκουμε πλέον Ride by Wire με την ονομασία Yamaha Chip Controlled Throttle και τρία προγράμματα οδήγησης: Sport, Street και Custom, το τελευταίο με δυνατότητα εξατομίκευσης τόσο για την απόκριση στο γκάζι όσο και για το Τraction Control. Ευχάριστο είναι το γεγονός πως η εξατομίκευση είναι διαφορετική για τα δύο προγράμματα του αυτόματου κιβωτίου και διαφορετική για τα χειροκίνητα, δίνοντας τη δυνατότητα ουσιαστικά για πέντεδιαφορετικάστυλ λειτουργίας. Η απόδοση παραμένει στους 73ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 7.750 σ.α.λ., χωρίς την παραμικρή επίπτωση στην απόκριση. Οι επιδόσεις του παραμένουν ανταγωνιστικές, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα και τις επιτάχυνση εν κινήσει 60-120 χλμ/ώρα με 4η σχέση σε 4,7 δευτερόλεπτα και 60-160 χλμ/ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση μετρήθηκε στα 5 λίτρα/100χλμ, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα για πραγματική αυτονομία280χιλιομέτρων, ενώ στο ταξίδι πέφτει ελαφρώς στα 4,9 λίτρα/100χλμ. Οι αριθμοί λοιπόν δείχνουν πως οι επιδόσεις του είναι ίδιες με του χειροκίνητου μοντέλου, γεγονός που μας δείχνει την πολύ καλή δουλειά που έχει κάνει η εταιρεία των τριών διαπασών στο μεσαίο της γυμνό μοντέλο, σε σημείο που δεν χρειάζεται να βασιστεί στο Y-AMT για να την κάνει γρήγορη.
Γραμμική ισχύς και ήχος που θυμίζει V2, ακόμα και από την «πολιτική», φιμωμένη εξάτμιση.