Κινητήρας

CP2 δικύλινδρος εν σειρά με 689 κ.εκ. και 73 ίππους.
2 Φωτογραφίες »

CP2 δικύλινδρος εν σειρά με 689 κ.εκ. και 73 ίππους.

Η Yamaha διατηρεί τον αποδοτικό CP2 κινητήρα αναλλοίωτο στα βασικά του σημεία, ενσωματώνοντας όμως τροποποιήσεις για συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Πρόκειται για δικύλινδρο σε σειρά σύνολο 689 κ.εκ., με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και αντικραδασμικό άξονα που εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία. Ο στροφαλοφόρος με διαστήματα ανάφλεξης 270° χαρίζει γραμμική ισχύ και ήχο που θυμίζει V2, ακόμα και από την «πολιτική», φιμωμένη εξάτμιση. Στο νέο MT-07 βρίσκουμε πλέον Ride by Wire με την ονομασία Yamaha Chip Controlled Throttle και τρία προγράμματα οδήγησης: Sport, Street και Custom, το τελευταίο με δυνατότητα εξατομίκευσης τόσο για την απόκριση στο γκάζι όσο και για το Τraction Control. Ευχάριστο είναι το γεγονός πως η εξατομίκευση είναι διαφορετική για τα δύο προγράμματα του αυτόματου κιβωτίου και διαφορετική για τα χειροκίνητα, δίνοντας τη δυνατότητα ουσιαστικά για πέντε διαφορετικά στυλ λειτουργίας. Η απόδοση παραμένει στους 73 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 7.750 σ.α.λ., χωρίς την παραμικρή επίπτωση στην απόκριση. Οι επιδόσεις του παραμένουν ανταγωνιστικές, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα και τις επιτάχυνση εν κινήσει 60-120 χλμ/ώρα με 4η σχέση σε 4,7 δευτερόλεπτα και 60-160 χλμ/ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση μετρήθηκε στα 5 λίτρα/100χλμ, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα για πραγματική αυτονομία 280 χιλιομέτρων, ενώ στο ταξίδι πέφτει ελαφρώς στα 4,9 λίτρα/100χλμ. Οι αριθμοί λοιπόν δείχνουν πως οι επιδόσεις του είναι ίδιες με του χειροκίνητου μοντέλου, γεγονός που μας δείχνει την πολύ καλή δουλειά που έχει κάνει η εταιρεία των τριών διαπασών στο μεσαίο της γυμνό μοντέλο, σε σημείο που δεν χρειάζεται να βασιστεί στο Y-AMT για να την κάνει γρήγορη.


Γραμμική ισχύς και ήχος που θυμίζει V2, ακόμα και από την «πολιτική», φιμωμένη εξάτμιση.

Γραμμική ισχύς και ήχος που θυμίζει V2, ακόμα και από την «πολιτική», φιμωμένη εξάτμιση.

Σελίδα 1Yamaha MT-07 Y-AMT - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
TRENT