• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Versys-X 300: Ανανέωση ουσίας

 

Με βασικά στοιχεία την άνεση, την ευκολία και τον πολύπλευρο χαρακτήρα του, το Versys X 300 είναι μια καθημερινή light adventure μοτοσυκλέτα, εξίσου ικανή για ασφάλτινες, αλλά και εκτός δρόμου διαδρομές. Ανανεωμένο στα σημεία που πονούσε, αποτελεί μια αρκετά ελκυστική πρόταση.

Το Versys-X 300 συνδυάζει το εντυπωσιακό στυλ μεγάλης adventure μοτοσυκλέτας με το χαμηλό λειτουργικό κόστος και την ευχρηστία μιας μικρής μοτοσυκλέτας.

Η εργονομία είναι προσανατολισμένη στην σπορ και άνετη συμβίωση, καθώς το μικρό Versys προσφέρει ξεκούραστες ώρες οδήγησης στον αναβάτη. Tροχοπέδη αποτελούσε η σέλα με την αρκετά σκληρή επιφάνεια. Οι άνθρωποι της Kawasaki ανέλαβαν δράση και πλέον στην ανανεωμένη εκδοχή της, τα μαλακά μόρια του αναβάτη απολαμβάνουν την απαραίτητη θαλπωρή ώστε αυτός να παραμένει ξεκούραστος και μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της.
 
 Η καρδιά του Versys X 300 είναι ένας 8 βάλβιδος υδρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας, χωρητικότητας 296 κυβικών εκατοστών, αρκετά δυνατός και οικονομικός. Το σύστημα διπλής πεταλούδας εξισορροπεί την καμπύλη ισχύος και βοηθάει το μοτέρ να αποδώσει 40 ίππους στις 11.500 σαλ. με ροπή 2,6 kgm στις 10.000 σαλ. 
 
Η κατανάλωση ακόμα και σε συνθήκες πίεσης δεν ξεπερνάει τα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το 17 λίτρων ρεζερβουάρ καυσίμων προσφέρει αυτονομία σχεδόν 400 χιλιομέτρων.
 
Με ακτινωτές ζάντες 19ιντσών μπροστά -17 ιντσών πίσω και αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, το Versys-X 300 είναι σχεδιασμένο για να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός αναβάτη, από την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, μέχρι ταξίδια και οδήγηση εκτός δρόμου.
 
Διασκεδαστικός κινητήρας με υψηλό στροφάρισμα, αναρτήσεις που προσφέρουν σπορ συμπεριφορά, μικρή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλή τιμή απόκτησης για adventure μοτοσυκλέτα, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν μια συνολικά value for money επιλογή στα 5.990 ευρώ
 

 
  • Φίλων

    Καλύτερα να έκαναν αλλαγές στη σχεση μετάδοσης ώστε να μακρύνει λιγάκι. Και το μουτράκι του λίγο να ομορφύνει. Ωραίο μηχανάκι παρόλα αυτά και δυνατουλι.

     
  • Άθως

    Η τιμή εξακολουθεί να είναι υψηλή. Κρατάει τις πωλήσεις στο ναδίρ. Πρέπει να μειωθεί ώστε να του δώσει κάποια ώθηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης σχεδιαστικά είναι αρκετά πίσω, πολύς συντηρητισμός... Το μπροστά φανάρι ειδικά είναι άθλιο εμφανισιακά...

      5

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ