Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41χλστ της Showa εμπρός, με διαδρομή 120χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ επίσης της Showa πίσω. με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 130χλστ.
Το περιμετρικό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έρχεται κατευθείαν από το προηγούμενο μοντέλο, δεν χρειαζόταν αλλαγές άλλωστε αφού παρέχει την κατάλληλη ακαμψία, ενώ το βάρος του είναι χαμηλό. Για το 2025, το Trident έρχεται στα 190 κιλά πλήρες υγρών, μόλις 1 κιλό πιο πάνω από το μοντέλο του 2024 λόγω του βελτιωμένου εξοπλισμού του.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41χλστ της Showa εμπρός, με διαδρομή 120χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ επίσης της Showa πίσω. με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 130χλστ. Αυτό συνδέεται με το ασύμμετρο ατσάλινο ψαλίδι με μοχλικό. Το ίδιο hardware θα βρεις και στο σύστημα πέδησης, με δύο δίσκους 310χλστ εμπρός και διπίστονες δαγκάνες της Nissin και έναν δίσκο 255χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου. Οι τροχοί αλουμινίου ντύνονται με τα Road 5 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17 εμπρός-πίσω.