Κινητήρας

Κινητήρας

Ανεπτυγμένος με βάση τον τρικύλινδρο του Street Triple (675), β αλλά με μειωμένο κυβισμό και έμφαση στην ροπή, ο κινητήρας του Trident στα 660cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 12 βαλβίδες αποδίδει 80 άλογα στις 10.250σαλ και 64Nm ροπής στις 6.250σαλ. Βλέπουμε λοιπόν ένα αρκετά μεγάλο άλμα μεταξύ των δύο, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο από πολύ χαμηλά στις στροφές, ένα χαρακτηριστικό της τρικύλινδρης διάταξης που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η πιο σημαντική ίσως αναβάθμιση του μοντέλου για το 2025 είναι η εξόπλισή του με αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων η οποία προσδίδει στο ABS και στο Traction Control λειτουργία cornering. Έτσι προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση, υπολογίζοντας περισσότερες παραμέτρους και με μεγαλύτερη ταχύτητα. Φυσικά στην διαχείριση του γκαζιού υπάρχει Ride by Wire, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό θα βρεις πλέον και το αμφίδρομο Quickshifter. Για την λειτουργία του κινητήρα θα μιλήσουμε στο οδηγικό κομμάτι, αλλά ένα χαρακτηριστικό του που είναι άξιο αναφοράς είναι α μεγάλα διαστήματα συντήρησης στα 16.000χλμ που ρίζνουν σημαντικά το κόστος χρήσης. Στην δοκιμή μας «έκαψε» σε μεικτές συνθήκες 5,7λ/100χλμ, ένα νούμερο λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας που μπορεί να πέσει και χαμηλότερα με οικονομική οδήγηση. Με το σχετικά μικρό ρεζερβουάρ 14 λίτρων, θα βγάλει 250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

 

Σελίδα 1Triumph Trident 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
KABRANIS
AUTOAGORA