Το Megascooter με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα

Το TMAX, ηγέτης αυτής της κατηγορίας, συνεχίζει να εξελίσσεται δυναμικά και πλέον έρχεται με δυνατότερο κινητήρα, νέα εμφάνιση και αλλαγές που το καθιστούν καλύτερο από ποτέ.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Με περισσότερες από 276.000 πωλήσεις από το 2001 που παρουσιάστηκε, πρόκειται αναμφίβολα για ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Yamaha, έχοντας σταθερά το δικό του σημαντικό μερίδιο στην Ελληνική αγορά, συνδυάζοντας την πρακτικότητα με τις επιδόσεις και την premium αύρα. Στην έβδομή του γενιά είναι έτοιμο για την Euro 5 εποχή, έχοντας στην φαρέτρα του μεγαλύτερο και δυνατότερο κινητήρα, ανανεωμένη εργονομία αλλά και νέα εμφάνιση ώστε να είναι ακόμη πιο ελκυστικό τόσο στην βασική όσο και στην ¨πλούσια¨ TechMax έκδοση. 

Με το νέο TMAX 560 εύκολα μπορείς να συνδυάζεις την πρακτικότητα των scooter με τα ταξίδια και την sport συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Και όλα αυτά μέσα σε μια αύρα άνεσης και πολυτέλειας που αποδεικνύει τον λόγο που το TMAX θεωρείται σύμβολο κύρους με δύο τροχούς.

Η θέση οδήγησης παραμένει σπορ με τον αναβάτη να τοποθετείται ¨πάνω¨ στο scooter, έχοντας καλή ορατότητα, ιδανική απόσταση από το τιμόνι, αλλά και την πολυτέλεια να απλώσει τα πόδια του ώστε να απολαμβάνει κάθε διαδρομή. Κάτω από την σέλα, υπάρχει αρκετός χώρος ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face ή δύο jet κράνη, ενώ για τα απαραίτητα μικροαντικείμενα, συναντάμε ένα ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος στο επάνω μέρος της ποδιάς το οποίο κλειδώνει.



Η μεγαλύτερη αλλαγή στο νέο TMAX όπως φανερώνει και το όνομά του (560) έχει να κάνει με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τον χαρακτηριστικό στρόφαλο 360ο. Πλέον αποδίδει 47.6 ίππους σε σχέση με τους 46 του 530 και είναι ακόμη πιο απολαυστικός, καλύπτοντας ταυτόχρονα τις νέες προδιαγραφές Euro 5. Στην πόλη ο όγκος του πραγματικά εξαφανίζεται, κάνοντάς το ιδανικό για τις καθημερινές ανάγκες ή για ξέγνοιαστες βόλτες υπό τον απολαυστικό (σήμα κατατεθέν) ήχο του δικύλινδρου κινητήρα που λειτουργεί με τον γνωστό αψεγάδιαστο τρόπο. 



Σε σχέση με το 530, ο τρόπος που το 560 επιταχύνει στην μεσαία περιοχή των στροφών παραμένει γραμμικός, αλλά πιο έντονος με αποτέλεσμα τα χιλιόμετρα να μαζεύονται με μεγαλύτερη ευκολία μέχρι η βελόνα να σταματήσει στο τελευταίο νούμερο του κοντέρ (180χλμ/ώρα). Φυσικά οι μακρινοί προορισμοί δεν περιλαμβάνουν μόνο ευθείες αλλά και στροφές στις οποίες το TMAX πραγματικά ξεχωρίζει από οποιοδήποτε scooter, με συμπεριφορά που μπορεί να ντροπιάσει πολλές μοτοσυκλέτες.
 
Δείτε περισσότερα εδώ