Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
  • Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
  • Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
  • Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;
  • Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;

Θα έρθει ένα καινούριο Yamaha SDR200 το 2025;

Ένα από τα πρώτα ελαφριά (105 κιλά) γυμνά
Φήμες στην Ιαπωνία θέλουν την επιστροφή του
34 άλογα και 27 Nm ροπής είχε τότε ως δίχρονο
Θα επιτρέψει με τετράχρονο κινητήρα, θα έρθει στην Ευρώπη;

YAMAHA: XMAX 300 με δώρο 200e αξεσουάρ!

Ένα από τα πρώτα ελαφριά (105 κιλά) γυμνά

Το Yamaha SDR200 που κυκλοφόρησε το 1986 σηματοδότησε ένα μεταίχμιο στην κατηγορία των γυμνών σπορ μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού, που διέθεταν έναν μικρό και ισχυρό κινητήρα, σπορ γεωμετρία και τιμόνι 2 κομματιών (που βιδώνονται επάνω στην τιμονόπλακα). Από ότι φαίνεται, μία αναβίωση του μοντέλου από την Yamaha είναι πολύ πιθανή τον επόμενο χρόνο πιθανότατα, με έναν τετράχρονο κινητήρα όμως και σύγχρονες τεχνολογίες. Το πρώτο SDR200 ήταν πραγματικά μία σπορ μοτοσυκλέτα της κατηγορίας lightweight, αφού ζύγιζε μόνο 105 κιλά περίπου. Είχε κοντό μεταξόνιο ήταν στενή, είχε προχωρημένη για τα δεδομένα της κατηγορίας γεωμετρία και έναν δυνατό, δίχρονο κινητήρα 200cc.
 

Φήμες στην Ιαπωνία θέλουν την επιστροφή του

Με την κυκλοφορία του, το SDR200 είχε μεγάλη επιτυχία στην αγορά και άφησε το στίγμα του στον κόσμο των 2 τροχών παρόλο που πωλούνταν για 2 μόνο χρόνια. Μία ακόμα απόδειξη της επίδρασης του μοντέλου εκείνη την εποχή, είναι ο ντόρος που έχει "ξεσηκωθεί" στην Ιαπωνία από την στιγμή που άρχισαν να διαδίδονται οι φήμες της επιστροφής του τον επόμενο χρόνο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

34 άλογα και 27 Nm ροπής είχε τότε ως δίχρονο

Το SDR200 όταν πρωτοβγήκε, εφοδιάζονταν από έναν δίχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα απόδοσης 34 αλόγων, πολύ δυνατό νούμερο για τα μόλις 105 κιλά βάρους της μοτοσυκλέτας και τα κυβικά του, Ταυτόχρονα διέθετε τεχνολογίες όπως το YPVS & YEIS της Yamaha, με τις οποίες πετύχαινε να κρατά υψηλά την πίεση ακόμα και στις χαμηλομεσαίες στροφές. Παράλληλα, αξιοπρεπέστατη ήταν και η ροπή του στα 27 Nm και η τιμή του πολύ λογική για την εποχή στα 2.200 ευρώ περίπου (αναλογικά).
 

Θα επιτρέψει με τετράχρονο κινητήρα, θα έρθει στην Ευρώπη;

Οι φήμες για την επιστροφή του μοντέλου το 2025 έχουν έρθει από του Ιάπωνες συναδέλφους μας του περιοδικού Young Machine, οι οποίοι κατά κανόνα "πέφτουν μέσα" στις περισσότερες προβλέψεις τους. Στην ιστοσελίδα τους αναφέρονται στον  ερχομό ενός νέου SDR200 με έναν τετράχρονο φυσικά κινητήρα, σε ένα πολύ "μαζεμένο" σε διαστάσεις σύνολο και με χαμηλό βάρος, πάνω σε μία πλατφόρμα με διευρυμένες δυνατότητες, ώστε να μπορεί να γεννήσει και μία πιο χωμάτινη εκδοχή. Προφανώς στην Ιαπωνία υπάρχουν άλλοι περιορισμοί στις προδιαγραφές τω οχημάτων που βγαίνουν στην αγορά και κυκλοφορούν και αυτό θα αποτελεί ένα κλασικό JDM προϊόν, οπότε δεν γνωρίζουμε εάν θα φτάσει ποτέ στην Ευρώπη. Η λογική λέει ότι με βάση τα κυβικά του, είναι ένα προϊόν σχεδιασμένο για την ασιατική αγορά, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Ίσως η Yamaha να κατασκευάσει και μία έκδοση στα 250c, ή και στα 125cc, αλλά αυτό φαντάζει κομμάτι δύσκολο λόγω του ονόματος που θα αναβιώνει το νέο μοντέλο, εφόσον βγει στην παραγωγή. Θα χρειαστεί όμως να περιμένουμε περεταίρω πληροφορίες από την Yamaha για το αν οι φήμες αυτές ισχύουν. Μέχρι τότε απολαύστε μερικές φωτογραφίες του original Yamaha SDR200.