Μπορεί να βασίζεται στο R1, αλλά το ΜΤ-10 έχει αποβάλλει από πάνω του τα ¨δύστροπα¨ χαρακτηριστικά που κάνουν τα superbikes ακατάλληλα για καθημερινή χρήση, κρατώντας όμως τις αρετές του crossplane κινητήρα και του εξαιρετικού πλαισίου. Είναι ένα εξημερωμένο ¨θηρίο¨ με ξεχωριστή σχεδίαση που μπορείς να απολαμβάνεις κάθε μέρα, ικανό να κοντράρει στα ίσα τους ευρωπαίους ανταγωνιστές. Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά αρκεί μια βόλτα για να καταλάβεις ότι οι έγχρωμες οθόνες κ.τλ περνούν σε δεύτερη μοίρα όταν είσαι μαζί του. Η τιμή των 14.900 ευρώ λοιπόν κρίνεται απόλυτα λογική για την πιο σπορ γυμνή ιαπωνέζα της αγοράς.
| Κινητήρας | ||||
| Τύπος | 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β | |||
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 | |||
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 79 Χ 50,9 | |||
| Συμπίεση (:1) | 12.1 | |||
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 160/11.500 | |||
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 11,3/9.000 | |||
| Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17 | |||
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 8.2 | |||
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Αλουμινίου δύο δοκών | |||
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο 43χιλ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | Δ/Α | |||
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Αμορτισέρ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ | |||
| Διαδρομή (χλστ.) | 120 | |||
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/320, 4Ε, ABS | |||
| Φρένα Π (χλστ.) | Δ/220, 2Ε, ABS | |||
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 120/70-17 | |||
| Ελαστικό Π | 190/55-17 | |||
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | 2095 | |||
| Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 1400 | |||
| ΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 825 | |||
| Βάρος πλήρες (κιλά) | 210 | |||
| Εξοπλισμός | ||||
| ABS / Ρυθμ. | N/O | |||
| Τraction Control / Ρυθμ. | N | |||
| Στροφόμετρο | N | |||
| Immobilizer | N | |||
| Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
| Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
| Ένδειξη βενζίνης | N | |||
| Δείκτης θερμοκρασίας | N | |||
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | N/O | |||
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | N/O | |||
| Πλάγιο σταντ | N | |||
| Κεντρικό σταντ | O | |||
| Χειρολαβές / Σχάρα | O/O | |||
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | N/N | |||
| Μετρήσεις | ||||
| 0-50 : 1,6 | ||||
| 0-100 : 3,3 | ||||
| 0-160 : 6,4 | ||||
| 60-120 με 4η : 3,4 | ||||
| 100-0 : 40.93 μετρα | ||||
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.