• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η δύναμη των φρένων επαρκεί για να σταματήσει το MT-10 από οποιαδήποτε ταχύτητα. Το ABS δεν απενεργοποιείται.

Μικρό σε διαστάσεις το τελικό, αναλαμβάνει να περιορίσει το μουγκρητό του 1000αρη κινητήρα που θυμίζει V4. Ακριβώς πίσω του διακρίνεται το ευμέγεθες αλουμινένιο ψαλίδι.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις-Φρένα

 

Οι ομοιότητες με το R1 δεν σταματούν στον κινητήρα αφού και το Deltabox πλαίσιο βασίζεται  στην κορυφαία superbike της ιαπωνικής εταιρίας και υπόσχεται σταθερότητα αλλά και ευελιξία χάρη στο αρκετά μικρό μεταξόνιο των 1.400χιλ. Η ακαμψία του πλαισίου διαφέρει για την περίπτωση του MT-10, όπως και το υποπλαίσιο που  κατασκευάζεται από ατσάλι για να μπορεί να δεχτεί χωρίς προβλήματα τόσο τον συνεπιβάτη όσο και τις διαθέσιμες βαλίτσες από τον κατάλογο των αξεσουάρ. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της KYB και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας που εδράζεται με μοχλικό στο μακρύ αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ την εικόνα συμπληρώνει το σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Την πέδηση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, χωρίς  φυσικά να λείπει το ABS το οποίο όμως δυστυχώς δεν απενεργοποιείται...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Εξερευνήστε τη νέα σειρά MT 2021