
MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις
Μια από τις πιο συνηθισμένες και προσιτές σε κόστος μετατροπές που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε σε ένα scooter, ώστε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του, είναι να αντικαταστήσουμε τα εργοστασιακά αντίβαρα τροχαλίας (ή μπίλιες, όπως είναι πιο γνωστά), με άλλα aftermarket.VIDEO: Αναβάτης σπεύδει σε βοήθεια μετά από ατύχημα
VIDEO: Scooter με... τουρμπίνα για παρανοϊκούς!
Για να ευχαριστηθείς εσύ ενοχλείς τους γύρω σου;
Τέλος στην πώληση μπαταριών ανοικτού τύπου
Δηλώσεις Honda: «Όχι» στο ADV 160
Ταξινομήσεις 2020, μοτοσυκλέτες: Κορυφή για το Tracer
Αισθητήρας κατανομής βάρους: Επιβεβαιώνοντας την ανατομικότητα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
Πόσο επηρεάζει την κατανάλωση; καθώς γίνεται μια αναφορά ότι απλά μειώνει χωρίς να γίνεται κάποια μετρηση
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο και με το VBOX σίγουρα και τεκμηριωμένο...θα ήταν όμως κάλο να γίνει ίδιο τεστ και με προϊόντα άλλον κατασκευαστών (πχ Malossi,Polini)....
Οσο αναφορα για την καταλανωση παιδια νωμιζω οτι η λυση ειναι στο χερι σας, το δεξι πιο συγκεκριμενα, σας βλεπω στον δρομο να θελετε να τα πατε με 1000cc
Εγώ εδώ και 700 χιλιόμετρα έχω αλλάξει στο σκούτερ μου sym cruisym 300i και έχω βάλει τις tech pulley στα ίδια γραμμάρια με τα μαμά και αυτό που είδα είναι ακριβώς αυτό που λέει το τεστ όμως με λιγότερες στροφές στο μοτέρ πλέον άρα και μία μικρή μείωση στην κατανάλωση!
Χμ... πολύ ενδιαφέρουσα η δοκιμή, αλλά η αλήθεια είναι ότι περίμενα και μια μέτρηση κατανάλωσης, για να είναι πλήρης. Υπάρχουμε και κάποιοι που δεν καιγόμαστε για το γκάζι. Εγώ ας πούμε θα ήθελα να κάνω μια αλλαγή στο Beverly για να μην κροταλίζει τόσο (που το καλύψατε) και να ρίξω λίγο την κατανάλωση στην πόλη, που μετακινούμαι κατά κόρον, που δεν καλύφθηκε καθόλου.
Απάντηση: Το περιοδικό μετράει με συγκεκριμένο τρόπο όλα τα scooter, συγκεκριμένη διαδρομή, μικτό κύκλο με συγκεκριμένη ταχύτητα σε κίνηση, λεωφόρο και αυτοκινητόδρομο. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μία μικρή βελτίωση 2-3% σε σχέση με την προηγούμενη εργοστασιακή μέτρηση, όπως καταλαβαίνεις το 2-3% είναι μέσα στο όριο του στατιστικού λάθους για αυτό δεν σημειώθηκε. Αυτό που έδειξε η δοκιμή είναι πως βελτίωσε σημαντικά τα ρεπρίζ, δηλαδή έπιανε πιο εύκολα και αβίαστα την ταχύτητα που ήθελες να κινηθείς, αυτό στην πράξη σημαίνει και καλύτερη διαχείριση καυσίμου (στην πράξη λιγότερο άνοιγμα γκαζιού)