H αλλαγή βήμα-βήμα

    Το Beverly με λυμένο το καπάκι του κινητήρα, έτοιμο να δεχθεί τα νέα αντίβαρα.


    Εδώ βλέπουμε τη μπιλιοθήκη με το εργοστασιακό σετ ράουλων, που μόλις έχουμε βγάλει από το Beverly.


    Με τη βοήθεια ενός παχυμέτρου, βρίσκουμε τις ακριβείς διαστάσεις της εργοστασιακής μπίλιας.




    Τα νούμερα πάνω στη συσκευασία αναφέρονται στη διάμετρο, 21 στη συγκεκριμένη περίπτωση και στο πλάτος που είναι 17. Ο αριθμός 6 στην παρένθεση αφορά τα τεμάχια του σετ και τέλος υπάρχει αναφορά στα γραμμάρια που ζυγίζει η κάθε μπίλια.




    Τα ράουλα της Tech Pulley σε πρώτο πλάνο. Διακρίνονται τα πτερύγια και η εγκοπή. Ο αριθμός 2117 αντιστοιχεί στη διάμετρο(21) και το πλάτος(17). Οι αναλογίες ταιριάζουν με αυτές των εργοστασιακών ράουλων.  




    Οι μπίλιες της Tech Pulley έχουν ακριβώς το ίδιο βάρος με τα εργοστασιακά, αλλά πλέον θα απολαμβάνουμε καλύτερη τελική, ρεπρίζ και κατανάλωση.






    Εδώ φαίνεται η διαφορά της μπίλιας Tech Pulley από μια εργοστασιακή. Παρατηρήστε τα πτερύγια που φροντίζουν να κρατούν τη μπίλια στη σωστή θέση, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.




    Η εγκοπή είναι σε μόνιμη επαφή με την κόντρα από την μπιλιοθήκη. Έτσι, δεν υπάρχουν κενά στη μετάδοση, αλλά ούτε και θόρυβος.



    Το σετ περιέχει 6 μπίλιες. Εδώ έχουν τοποθετηθεί στην μπιλιοθήκη και είναι έτοιμες να κουμπώθουν πάνω στο φυγοκεντρικό.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Vaggelis

      Πόσο επηρεάζει την κατανάλωση; καθώς γίνεται μια αναφορά ότι απλά μειώνει χωρίς να γίνεται κάποια μετρηση

        5
    • Σταυρος Τ.

      Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο και με το VBOX σίγουρα και τεκμηριωμένο...θα ήταν όμως κάλο να γίνει ίδιο τεστ και με προϊόντα άλλον κατασκευαστών (πχ Malossi,Polini)....

        1
    • Ιωακειμ

      Οσο αναφορα για την καταλανωση παιδια νωμιζω οτι η λυση ειναι στο χερι σας, το δεξι πιο συγκεκριμενα, σας βλεπω στον δρομο να θελετε να τα πατε με 1000cc

       
    • Χρήστος κ.

      Εγώ εδώ και 700 χιλιόμετρα έχω αλλάξει στο σκούτερ μου sym cruisym 300i και έχω βάλει τις tech pulley στα ίδια γραμμάρια με τα μαμά και αυτό που είδα είναι ακριβώς αυτό που λέει το τεστ όμως με λιγότερες στροφές στο μοτέρ πλέον άρα και μία μικρή μείωση στην κατανάλωση!

        5
    • John

      Χμ... πολύ ενδιαφέρουσα η δοκιμή, αλλά η αλήθεια είναι ότι περίμενα και μια μέτρηση κατανάλωσης, για να είναι πλήρης. Υπάρχουμε και κάποιοι που δεν καιγόμαστε για το γκάζι. Εγώ ας πούμε θα ήθελα να κάνω μια αλλαγή στο Beverly για να μην κροταλίζει τόσο (που το καλύψατε) και να ρίξω λίγο την κατανάλωση στην πόλη, που μετακινούμαι κατά κόρον, που δεν καλύφθηκε καθόλου.

        5
      • Mototriti

        Απάντηση: Το περιοδικό μετράει με συγκεκριμένο τρόπο όλα τα scooter, συγκεκριμένη διαδρομή, μικτό κύκλο με συγκεκριμένη ταχύτητα σε κίνηση, λεωφόρο και αυτοκινητόδρομο. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μία μικρή βελτίωση 2-3% σε σχέση με την προηγούμενη εργοστασιακή μέτρηση, όπως καταλαβαίνεις το 2-3% είναι μέσα στο όριο του στατιστικού λάθους για αυτό δεν σημειώθηκε. Αυτό που έδειξε η δοκιμή είναι πως βελτίωσε σημαντικά τα ρεπρίζ, δηλαδή έπιανε πιο εύκολα και αβίαστα την ταχύτητα που ήθελες να κινηθείς, αυτό στην πράξη σημαίνει και καλύτερη διαχείριση καυσίμου (στην πράξη λιγότερο άνοιγμα γκαζιού)

          15