Test Μεταχειρισμένου: Honda PCX 125 (2021 – 2025)
|

Honda PCX 125
Πλέον 4βάλβιδο και με καλύτερη απόκριση στο γκάζι
Με ABS και Traction Control για τη μέγιστη ασφάλεια
Με LCD οθόνη και keyless για γρήγορες εκκινήσεις
Έχει εξαιρετική μεταπώληση – Με 2.800 περίπου μέσο όρο τιμής
mototriti Team
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
Πλέον 4βάλβιδο και με καλύτερη απόκριση στο γκάζι
Η Honda το 2021 ανανέωσε το ήδη πολύ πετυχημένο Honda PCX 125, με τον κινητήρα να δέχεται την πιο ουσιαστική αλλαγή: την υιοθέτηση τετραβάλβιδης κεφαλής. Το αποτέλεσμα ήταν καλύτερη λειτουργία στις μεσαίες στροφές, πιο «ζωντανή» συμπεριφορά, μείωση των τριβών, ομαλή λειτουργία του μοτέρ κατά την καθημερινή χρήση. Ο κινητήρας eSP+ όχι μόνο συμμορφώθηκε με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5, αλλά συνέχισε να προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, χαρακτηριστικό που πάντα ξεχώριζε το PCX και το έκανε αγαπητό σε όσους το χρησιμοποιούν καθημερινά. Στην πράξη, παραμένει ένα από τα πιο οικονομικά scooter στην κατηγορία του, χωρίς να θυσιάζει επιδόσεις. Παράλληλα, επειδή το μοντέλο έχει ιδιαίτερα υψηλή μεταπωλητική αξία, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες (και συνάμα πολλοί διανομείς ) το κρατούν μέχρι το πρώτο μεγάλο service και πριν το πραγματοποιήσουν το διαθέτουν ως μεταχειρισμένο. Έτσι, με την προσθήκη περίπου 500 ευρώ καταφέρνουν να αποκτήσουν καινούριο, κάτι που δείχνει καθαρά πόσο ισχυρή θέση έχει το PCX στην αγορά.
Με ABS και Traction Control για τη μέγιστη ασφάλεια
Η Honda επένδυσε σημαντικά και στην ασφάλεια αφού εκτός του μπροστινού ABS από το 2021 και έπειτα πρόσθεσε Traction Control (HSTC) το οποίο υπό-βοηθά σε συνθήκες απώλειας πρόσφυσης, κάτι που όταν κινείσαι στον αστικό ιστό της Ελλάδας είναι απαραίτητο, με τους κακό-ασφαλτωμένους δρόμους που διαθέτουμε. Πλέον στην έκδοση του 2025 το ταμπούρο 130 χιλιοστών αντικαταστάθηκε από δισκόφρενο 220 χιλιοστών στο πίσω μέρος, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα της πέδησης. Αυτό φάνηκε και από τις μετρήσεις μας, καθώς από τα 80 χιλιόμετρα / ώρα χρειάστηκε 31,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως, άρα και στο φρενάρισμα έχουμε πράσινο φως (και ας είναι κόκκινη η εταιρεία).
Με LCD οθόνη και keyless για γρήγορες εκκινήσεις
Η τεχνολογία αποτελεί κομμάτι της φιλοσοφίας του PCX, με τη Honda να εξοπλίζει το scooter με μια ευανάγνωστη, φουτουριστική LCD οθόνη που προσφέρει σαφείς ενδείξεις για την ταχύτητα, την κατανάλωση και τις υπόλοιπες λειτουργίες. Επιπλέον, το σύστημα keyless διευκολύνει την καθημερινότητα, αφού ο αναβάτης μπορεί να εκκινεί το scooter ή να το ξεκλειδώνει χωρίς να χρειαστεί να βγάλει το κλειδί από την τσέπη. Αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν την εμπειρία πιο άνετη και πιο «σύγχρονη», δίνοντας στο PCX έναν χαρακτήρα που ξεπερνά την εικόνα ενός απλού εργαλείου μετακίνησης. ΓιΆ αυτό και δεν αποτελεί μόνο επιλογή διανομέων ή όσων θέλουν οικονομία, αλλά και πρόταση για αναβάτες που ζητούν ευκολία και premium αίσθημα στην καθημερινή τους μετακίνηση.
Έχει εξαιρετική μεταπώληση – Με 2.800 περίπου μέσο όρο τιμής
Η μεγάλη εμπορική επιτυχία του PCX 125 στην Ελλάδα (και όχι μόνο) αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στη μεταχειρισμένη αγορά. Σύμφωνα με τις αγγελίες, τα μοντέλα από το 2021 έως και το 2025 κυμαίνονται περίπου από 2.600 έως 3.100 ευρώ, ανάλογα με την κατάστασή τους και τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Η μέση τιμή πώλησης βρίσκεται κοντά στα 2.800 ευρώ, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά υψηλή του αξία. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το PCX είναι μια από τις πιο value-for-money επιλογές για τον ενδιαφερόμενο, καθώς όχι μόνο προσφέρει αξιοπιστία και χαμηλό κόστος χρήσης, αλλά διατηρεί και ισχυρή μεταπωλητική αξία.