Στο δρόμο

    Aν λάβουμε υπόψη ότι η Indian με το FTR 1200 μπαίνει στα αχαρτογράφητα νερά μιας κατηγορίας που μέχρι πρότινος δεν είχε συμμετοχή, τότε η προσπάθεια της αυτή στέφεται, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, με επιτυχία. Τον αρχικό εκνευρισμό για τη δυσκολία με την οποία ανοίγει και κλείνει το σταντ, διαδέχεται η έκπληξη που νιώθεις, καθήμενος πάνω στη σέλα του FTR 1200. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί μπροστά, κοντά στο fat bar τιμόνι και παραπέμπει σε supermoto, ότι πρέπει δηλαδή για πολεμικές καταστάσεις, όταν και άμα εσύ το θελήσεις.  Σε ήρεμη βόλτα, πράγμα δύσκολο αφού το FTR σε βάζει εύκολα στην πρίζα για ημιάγριες καταστάσεις, θα απολαύσεις την σωστή κατανομή βάρους η οποία άρει τις όποιες ενστάσεις σου για τα 230 κιλά στον πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο ίδιο μήκος κύματος η πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο και η ομοιογένεια του συνόλου όταν ο δρόμος γεμίσει εσάκια. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς, το κιβώτιο ακούγεται αλλά είναι μαλακό σε αίσθηση, όμως ο ψεκασμός είναι κάπως απότομος και χρειάζεται γλυκούς χειρισμούς για να μην βρεθεί η ουρά να κυνηγάει τον μπροστινό τροχό.. Με κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού η εικόνα του καλού παιδιού αλλάζει άρδην και το FTR μετατρέπεται σε αγριεμένο Ινδιάνο που παίρνει κεφάλια. O 1200αρης ανάμεσα στο πόδια σου κερνάει ροπή τον πίσω τροχό, ο οποίος πασχίζει μάταια να βρει πρόσφυση στους κακούς Ελληνικούς δρόμους. 


    Σούζες και drift ανήκουν στην ημερήσια διάταξη και η απουσία ηλεκτρονικών επιβάλει την άμεση επαγρύπνηση όλων σου των αισθήσεων. Αν αφήσεις συμπλέκτη απότομα σε καλή άσφαλτό ο μπροστινός τροχός αψηφά τους νόμους της βαρύτητας, ενώ σε γλιστερή άσφαλτο ή σε χώμα, ο πίσω τροχός χορεύει αριστοτεχνικά σεικ. Το δεξί σου χέρι είναι άμεσος ρυθμιστής όλων των καταστάσεων, αφού το FTR μπορεί χωρίς δυσκολία να ζωγραφίζει όλη μέρα μαύρες λωρίδες στην άσφαλτο χαρίζοντας χαμόγελα, ανεβασμένους παλμούς ή λερωμένο παντελόνι, ανάλογα την εμπειρία που διαθέτεις. Το δικύλινδρο μοτέρ έχει πλούσια αποθέματα σε ροπή και χαρίζει εκρηκτικές επιταχύνσεις στο γυμνό Indian με τα 0-100 να έρχονται σε 3,8 δεύτερα, τα 60-120 σε 3,3 δεύτερα με 4η σχέση. Η διάμετρος των τροχών, 19 ίντσες μπροστά και 18 πίσω καθώς και το μακρύ μεταξόνιο δίνουν αργή γεωμετρία σε κλειστές στροφές, αλλά κρατάνε απόλυτα σταθερό το FTR κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και μέχρι την τελική του ταχύτητα, η οποία συνυπολογίζοντας πάντα το μειονέκτημα της ελλιπούς ανεμοκάλυψης, φτάνει τα 200 χλμ/ώρα. 

    To FTR 1200 σου δίνει την αίσθηση ότι οι 43 μοίρες κλίσης που ανακοινώνει η Indian μπορούν να γίνουν περισσότερες, όμως τα ελαστικά  της Dunlop DT3-R έχουν τετράγωνη κορώνα και τα πλαϊνά τους τερματίζουν γρήγορα, εμποδίζοντας το μοντέλο να πετύχει κάτι καλύτερο. Αυτό δεν μειώνει στο ελάχιστο την ικανότητα του FTR 1200 να βουτήξει με ασφάλεια σε κάθε είδους στροφή. Οι αναρτήσεις της βασικής έκδοσης είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την άνεση και αποσβαίνουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, κρατώντας σφιχτό το σύνολο, ενώ τα πολύ καλά φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και διαθέτουν αρκετή δύναμη για άμεσες ακινητοποιήσεις. 

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ