Η ξεκούραστη σέλα συναινεί στην πολύωρη χρήση. Μεγάλο το τμήμα του συνεπιβάτη, αλλά η ακραία τοποθέτηση των μαρσπιέ, θα τον κουράσουν γρήγορα.

Αυτή είναι η θύρα παροχής ρεύματος USB που φέρει η FTR.

Aνεση –Εργονομία

Με τα 183 χιλιοστά να αποτελούν την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας στα 840 χιλιοστά , θα περίμενε κανείς ότι πρόκειται για μια ψηλή μοτοσικλέτα με δυσκολία στην πρόσβαση, ειδικά από μέτριου αναστήματος αναβάτες. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική και πάνω στο FTR θα βολευτούν αρκετοί σωματότυποι, την ώρα που το μαλακό αφρώδες ενδείκνυται για πολύωρη χρήση χωρίς παράπονα από το μαλακά σου μόρια. Το κομμάτι για το συνεπιβάτη δεν το λες και μικρό, αλλά η άβολη γωνία που σχηματίζουν τα πόδια του πάνω στα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ,  θα τον κουράσουν γρήγορα. 


Στη βασική έκδοση δεν υπάρχει η TFT οθόνη των 4,3 ιντσών που τοποθετείται στις εκδόσεις S, και S Race Replica. Αντί αυτής, έχει τοποθετηθεί ένα στρογγυλό αναλογικό όργανο, το ίδιο που βρίσκουμε και στο Scout, με την αξιοπερίεργη διάταξη του χιλιομετρητή και με μια ενσωματωμένη ψηφιακή οθόνη για τις υπόλοιπες ενδείξεις. Λίγο πιο κάτω και αριστερά, βρίσκεται μια θύρα USB για τη διευκόλυνση του αναβάτη όταν θελήσει να φορτίσει τις ηλεκτρικές του συσκευές. Τα χειριστήρια του τιμονιού βρίσκονται στις κλασικές θέσεις, με τον διακόπτη του cruise control να κοσμεί την αριστερή χειρολαβή. Εργονομικό φάουλ η κακή τοποθέτηση του διακόπτη  εκκίνησης. Συνιστά άθλο η τοποθέτηση του κλειδιού στη σχισμή του, χωρίς να γρατζουνίσεις τα χέρια σου. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ