
Η Husqvarna παραδοσιακά χρησιμοποιεί το ατσάλι για την κατασκευή των πλαισίων της και η 701 Enduro δεν εξαιρείται. Στην περίπτωσή της βέβαια συναντάμε χωροδικτύωμα με διαφορετικά πάχη σωλήνων για να επιτευχθεί η επιθυμητή ακαμψία στα σημεία που χρειάζεται. Το υποπλαίσιο ακουλουθεί μια τελείως διαφορετική προσέγγιση αφού είναι κατασκευασμένο από συνθετικό υλικό (πολυαμίδιο) και ενσωματώνει το ρεζερβουάρ 13 λίτρων με σκοπό την καλύτερη δυνατή κατανομή του βάρους. Το υποπλαίσιο-ρεζερβουάρ ζυγίζει 5,2 κιλά κάτι που βοηθά ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να μην ξεπερνά τα 145 κιλά (χωρίς καύσιμο).
VIDEO: Αναβάτης καταγράφει τσαμπουκά ποδηλάτη-οδηγού
ESF X-1: Υποψήφιο για Best ηλεκτρικό 2021
Yamaha TMAX (2001-): Scooter-επανάσταση
Test γάντια: Seventy Degrees SD-C13
Ψηφίστε και κερδίστε εξοπλισμό Bering
Bull-e: Μια νέα, ελληνική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Νέο Yamaha TMAX 20th Anniversary
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr