LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Το ανεστραμμένο πιρούνι δεν εντυπωσιάζει μόνο σε εμφάνιση αλλά και σε απόδοση, ισορροπώντας μεταξύ άνεσης και sport συμπεριφοράς.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Διαβάστηκε από 43.806 αναγνώστες (26/9/2019)

    Συνεχίζοντας την καλή εικόνα στα δομικά του μέρη, το πλαίσιο μαζί με το υποπλαίσιο του 250NK όπως προαναφέραμε αποτελούνται από ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζονται με ανεστραμμένο πιρούνι και επίσης ατσάλινο ψαλίδι. Στο πίσω μέρος συναντάμε μονό αμορτισέρ, ενώ  το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνά τα 151 κιλά με πλήρη υγρά. Την πέδηση, όπως και στον μεγαλύτερο αδελφό 650ΜΤ, αναλαμβάνει η  ισπανική J.JUAN με δίσκο 300χιλ και διπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά, δίσκο 250 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ABS, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και τα  σωληνάκια υψηλής πίεσης. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν ελαστικά της CST διαστάσεων 110/70-17 εμπρός και 140/60-17 πίσω.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SUZUKI