Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Το οκτάμηνο Ιαν–Αυγ 2025 κλείνει με 58.918 ταξινομήσεις και η εικόνα σε ταξινομήσεις ανά όμιλο είναι απολύτως ξεκάθαρη.
Γκοργκόλης Α.Ε.: 30,33% και καθαρή πρωτιά.
Sarakakis: 20,99% με αιχμή τη Honda.
Piaggio Group με 12,89% , Mototrend 7,05% και Muvus 6,56% .
Η εικόνα πίσω από τα ποσοστά και τι έρχεται.
mototriti Team
Γκοργκόλης Α.Ε.: 30,33% και καθαρή πρωτιά.
Το οκτάμηνο Ιαν–Αυγ 2025 κλείνει με 58.918 ταξινομήσεις και η εικόνα σε ταξινομήσεις ανά όμιλο είναι απολύτως ξεκάθαρη. Η Γκοργκόλης Α.Ε. βρίσκεται πρώτη με 30,33% μερίδιο και 17.872 μονάδες, αξιοποιώντας τη δύναμη των SYM, Daytona και QJMotor. Η έντονη παρουσία στα scooter και στα commuter με τιμολόγηση value-for-money και διαθεσιμότητα μοντέλων σε όλες τις δημοφιλείς κατηγορίες συντηρεί την κεκτημένη ταχύτητα του ομίλου. Το μείγμα προϊόντων ταιριάζει ιδανικά στις ελληνικές ανάγκες καθημερινής μετακίνησης, κάτι που αποτυπώνεται και στη σταθερότητα των μηνιαίων αποτελεσμάτων μέσα στο καλοκαίρι.
Sarakakis: 20,99% με αιχμή τη Honda.
Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει ο Όμιλος Sarakakis με 20,99% και 12.367 ταξινομήσεις. Η Honda παραμένει η «ατμομηχανή» του ομίλου σε κυβισμούς 125–350 κ.εκ. αλλά και σε μεσαίες κατηγορίες road/adventure, ενώ οι Peugeot και Segway ενισχύουν το χαρτοφυλάκιο στην αστική μικροκινητικότητα και την ηλεκτροκίνηση. Η ευρεία γκάμα, η αξιοπιστία και το δίκτυο υποστήριξης εξηγούν την ικανότητα του ομίλου να διατηρεί υψηλό μερίδιο ακόμη και σε μήνες με εποχικές διακυμάνσεις.
Piaggio Group με 12,89% , Mototrend 7,05% και Muvus 6,56% .
Στην τρίτη θέση των οργανωμένων ομίλων έρχεται το Piaggio Group με 12,89% και 7.592 ταξινομήσεις, χάρη στις Piaggio, Vespa, Aprilia και Moto Guzzi. Το προφίλ premium scooters με ισχυρό brand equity παραμένει σημείο αναφοράς. Λίγο χαμηλότερα, η Mototrend καταγράφει 7,05% και 4.153 ταξινομήσεις, με αιχμή τις Voge και Kymco, ενώ η Muvus φτάνει 6,56% και 3.863 ταξινομήσεις μέσα από τις CFMoto, Royal Enfield και LetBe. Και οι δύο όμιλοι εκμεταλλεύονται την ωρίμανση των νεότερων ασιατικών προτάσεων στην ελληνική αγορά, προσφέροντας σύγχρονο εξοπλισμό, τεχνολογία και ανταγωνιστικές τιμές.
Η εικόνα πίσω από τα ποσοστά και τι έρχεται.
Στις χαμηλότερες θέσεις βλέπουμε τον Καμπράνη με 2,01% και 1.187 ταξινομήσεις, την Petros Petropoulos με 0,58% και 340 μονάδες και την KSR με 0,57% και 333 μονάδες, ομίλους που φιλοξενούν μάρκες με έντονη ταυτότητα όπως Keeway/Benelli, KTM και Malaguti/Brixton/GPX. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι «Λοιποί εισαγωγείς & μάρκες» συγκεντρώνουν 19,03% και 11.211 ταξινομήσεις, κατηγορία στην οποία περιλαμβάνονται μεγάλα ονόματα εκτός των συγκεκριμένων ομίλων, όπως Yamaha, BMW, Suzuki, Triumph, Ducati κ.ά. Το δεύτερο μισό του φθινοπώρου θα δείξει αν η «μεσαία τάξη» θα κεφαλαιοποιήσει τη θερινή ορατότητα σε ακόμη υψηλότερα μερίδια ή αν οι πρωτοπόροι όμιλοι θα παγιώσουν τη διαφορά τους, ειδικά με την άφιξη νέων χρωμάτων και εκδόσεων MY2026.
Ακολουθεί αναλυτικός πίνακας
Κατάταξη | Όμιλος | Σύνολο Ιαν–Αυγ 2025 | Μερίδιο Αγοράς (%) | Μάρκες που συνυπολογίστηκαν* |
---|---|---|---|---|
1 | ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. | 17.872 | 30,33% | SYM, DAYTONA, QJMOTOR,ZONTES,KOVE |
2 | SARAKAKIS | 12.367 | 20,99% | HONDA, PEUGEOT, SEGWAY,HORWIN |
3 | ΛΟΙΠΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ & ΜΑΡΚΕΣ | 11.211 | 19,03% | Yamaha, BMW, Suzuki, Thrust, Triumph, UM, Kawasaki, Morbidelli, Ducati, Lifan Industry, Beta, Zhongneng, Others* |
4 | PIAGGIO GROUP | 7.592 | 12,89% | Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi |
5 | MOTOTREND | 4.153 | 7,05% | Voge, Kymco ,Gemini |
6 | MUVUS | 3.863 | 6,56% | CFMoto, Royal Enfield, LetBe |
7 | ΚΑΜΠΡΑΝΗΣ | 1.187 | 2,01% | Keeway, Benelli, Asus. Morbidelli |
8 | PETROS PETROPOULOS | 340 | 0,58% | KTM ,GasGas, Husqvarna, MV Agusta |
9 | KSR | 333 | 0,57% | Malaguti, Brixton, GPX ,Moto Morini |