• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η έγχρωμη οθόνη παρέχει πλήθος πληροφοριών, αλλά δεν συνδέεται με κινητό.

Το δεξί ντουλαπάκι διαθέτει θύρα USB

Μονό αμορτισέρ με μοχλικό. Μια λύση που σπάνια συναντάμε σε scooter και ευθύνεται για την πολύ καλή συμπεριφορά του TL που θυμίζει μοτοσυκλέτα.

Ταξιδεύοντας

 

Οι εργάσιμες ημέρες περνούν γρήγορα και το απόγευμα τις Παρασκευής δεν αργεί να έρθει. Όλα τα απαραίτητα μπαίνουν σε ένα tank bag και αυτό με τη σειρά του καταλήγει στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Μπορεί αυτός να μην είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, αλλά μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος ή δυο τύπου jet, ενώ μένει από μόνο του ανοικτό και διαθέτει φωτισμό. Στην ποδιά υπάρχουν ακόμα δυο ντουλαπάκια που όμως δεν κλειδώνουν. Στο δεξί μπήκε το κινητό για να φορτίσει καθώς υπάρχει θύρα USB, ενώ στο αριστερό το πορτοφόλι για να είναι πρόχειρο. Τα ντουλαπάκια αυτά δεν κλειδώνουν, οπότε θέλει προσοχή να μην ξεχάσεις κάτι μέσα. Λίγα λεπτά πέρασαν μέχρι να βγούμε στην εθνική με κατεύθυνση προς Χαλκίδα.
Η κάλυψη από τον αέρα είναι εξαιρετική και τα χιλιόμετρα με τα οποία κινείσαι κρύβονται αριστοτεχνικά. Μπορείς να ταξιδεύεις με 130 – 140 χιλιόμετρα για ώρα και να είσαι ξεκούραστος για ώρα. Απλώνεις τα πόδια σου προς τα εμπρός στις πλατφόρμες της ποδιάς και το μαξιλαράκι της σέλας στηρίζει τη μέση σου συμβάλλοντας στην άνεση. Η ζελατίνα είναι μεγάλη και ρυθμίζεται σε δυο θέσεις, αλλά χρειάζονται εργαλεία και δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις εν κινήσει. Ο ήλιος θα αργούσε να δύσει και υπήρχε χρόνος για μια μικρή βόλτα στη Χαλκίδα. Το TL έμεινε για λίγο παρκαρισμένο κοντά στην παλιά γέφυρα και εμείς περπατήσαμε λίγο κατά μήκος του παραλιακού πεζόδρομου με ένα καφεδάκι στο χέρι. Η στάση ήταν σύντομη και βρεθήκαμε ξανά στη σέλα του SYM έχοντας πάρει τον δρόμο που κινείται παραλιακά του νότιου Ευβοϊκού κόλπου περνώντας από Αμάρυνθο και Αλιβέρι. Το στιβαρό πλαίσιο και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις εμπνέουν εμπιστοσύνη και προσφέρουν πρόσφυση ακόμα και σε τέτοιου είδος επαρχιακούς δρόμους με πολλά “γυαλισμένα” σημεία. Οι 44 ίπποι που αποδίδει ο κινητήρας και η άμεση μετάδοση κάνουν εύκολες τις προσπεράσεις των πιο αργά κινούμενων φορτηγών και αυτοκινήτων καθώς χρειάζονται μόλις 3,25 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει το TL από τα 40 στα 80 χιλιόμετρα.Μετά το Αλιβέρι συνεχίζουμε προς Λέπουρα, Νεοχώρι και Αυλωνάρι με τον ήλιο να μας αποχαιρετά. Ο διπλός εμπρός LED προβολέας φωτίζει πολύ καλά τον δρόμο, τόσο μπροστά όσο και στο πλάι, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς μήπως σε πιάσει η νύχτα σε κάποιο ταξίδι σου. Αυτοί που κινούνται πίσω σου σίγουρα θα εντυπωσιαστούν από το επίσης LED φωτιστικό σώμα που είναι σαν φλόγα. Ο προορισμός και η βάση μας για το Σαββατοκύριακο θα ήταν Κύμη. Στον δρόμο που ενώνει την παραλία με το κέντρο της κωμόπολης, διοργανώνεται αγώνας του πρωταθλήματος αναβάσεων και στις αλλεπάλληλες στροφές επιβεβαιώθηκε ξανά η σπορ συμπεριφορά και η ευελιξία του TL.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

SYM: HD300 TOP BOX - 27.5 ps μόνο με 3.840¤

SYM: CRUISYM 250 - Η Έξυπνη Επιλογή!