Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες γραπώνουν με δύναμη τους δύο δίσκους των 275 χιλιοστών.

Η έγχρωμη κεντρική οθόνη των 4,5 ιντσών ρυθμίζεται ως προς τη φωτεινότητά της, ενώ σου δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις το τι θα βλέπεις ανάλογα με τις προτιμήσεις σου.

Εντός πόλης

Παραλάβαμε το maxi scooter μεσοβδόμαδα από τα κεντρικά της Γκοργκόλης Α.Ε στην Καλλιθέα, οπότε θα έπρεπε να κάνουμε λίγη υπομονή μέχρι να έρθει το Σαββατοκύριακο. Αυτό βέβαια μας έδωσε την ευκαιρία να κινηθούμε μαζί του εντός πόλης και να δούμε πώς είναι η καθημερινή συμβίωση μαζί του στο περιβάλλον που καλείται να περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Η μεγάλη, φιλόξενη σέλα σε υποδέχεται θερμά και η εργονομία του TL τοποθετεί σε ξεκούραστη θέση το σώμα και υπόσχεται άνετα χιλιόμετρα. Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, ο μπάσος δικύλινδρος ήχος σου κάνει ξεκάθαρο ότι αυτό το scooter είναι διαφορετικό από τα περισσότερα που κυκλοφορούν. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα σε εντυπωσιάζει η βελούδινη λειτουργία της μετάδοσης.
Ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές που δίνεις από το δεξί γκριπ και κάνει το TL να ελίσσεται με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα με μικρές ταχύτητες. Ο τρόπος που λειτουργεί αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα που κινείσαι. Η δύναμη παρέχεται ομαλά μέχρι τα πρώτα 35 - 40 χιλιόμετρα την ώρα, στοιχείο που δικαιολογεί και την έλλειψη traction control, ενώ από εκεί και πάνω το “άρπαγμα” γίνεται πιο άμεσο τονίζοντας τα σπορ στοιχεία του χαρακτήρα του. Για την τελική μετάδοση η SYM επέλεξε αλυσίδα αντί για ιμάντα με στόχο το μειωμένο κόστος συντήρησης και αυτή είναι ακόμα μια λεπτομέρεια που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα.Ανεξάρτητα ανεξάρτητα από τις στροφές που δουλεύει ο κινητήρας των 465 κυβικών, δεν εμφανίζονται κραδασμοί και αυτό οφείλεται σε ένα τρίτο πιστόνι που υπάρχει στο εσωτερικό του το οποίο βέβαια δεν παράγει έργο, αλλά λειτουργεί αντισταθμιστικά εξισορροπώντας τις δυνάμεις. Η αποκάλυψη βέβαια έρχεται μόλις πέσεις στην πρώτη μεγάλη λακκούβα. Σφίγγεις τα δόντια και περιμένεις το κοπάνημα, όμως τελικά το TL την απορροφά σαν μοτοσυκλέτα και πλέον δεν σε νοιάζει η κατάσταση του δρόμου. Υπεύθυνη για αυτό είναι μια ακόμα καινοτομία του συγκεκριμένου scooter. Αντί για διπλά αμορτισέρ πίσω, είναι εφοδιασμένο με μονό αερίου λαδιού με μοχλικό που συνεργάζεται αρμονικά με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών “διαβάζοντας” τον δρόμο και κρατώντας τους τροχούς συνεχώς σε επαφή με το οδόστρωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA