net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Draken Χ21 είναι concept κατά τη TVS, ωστόσο μοιάζει να βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή.

Ανεστραμμένο πιρούνι και μεγάλος δίσκος είνια τα χαρακτηριστικά του μπροστινού του TVS.

Προσεγμένο σε σχεδίαση ψαλίδι με παράκεντρο τοποθετημένα αορτισέρ.

Σας θυμίζει κάτι;

Καθρέπτες στις άκρες του τιμονιού και μυώδη σχεδίαση για το ρεζερβουάρ που μοιάζει μεγαλύτερο από τα 10 λίτρα χωρητικότητάς του.

Ιδού η πολύ κοντή και ιδιαίτερη εξάτμιση του Draken.

TVS Draken Χ21 concept: 250 κ.εκ., 38 ίπποι!

Τα «τρελά» πρωτότυπα συνεχίζουν να μας έρχονται από την ινδική έκθεση Auto Expo με την TVS να παρουσιάζει το Draken concept που εντυπωσιάζει σε σχεδίαση αλλά και απόδοση.

 
Από ό,τι φαίνεται οι Ινδοί έχουν μια τάση να υπερβάλουν με τις πρωτότυπες μοτοσικλέτες τους και συγκεκριμένα με την απόδοση των κινητήρων τους. Μια τέτοια περίπτωση μοιάζει να είναι και το πρωτότυπο Draken της TVS Motor με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει μέγιστη ιπποδύναμη 38 ίππων από μόλις 250 κ.εκ. Αυτό το λέμε γιατί στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με δικύλινδρο σύνολο αλλά με μονοκύλινδρο. 

Η TVS, βέβαια, συνεργάζεται επίσημα με την BMW από τον περασμένο Απρίλιο στην εξέλιξη μοτοσικλετών κάτω από 500 κ.εκ. με τις δύο εταιρίες να ανταλλάσσουν μεταξύ τους τεχνογνωσία. Οπότε στα ανακοινώσιμα νούμερα μπορεί και να υπάρχει και μια δόση αλήθειας αν βάλουμε στο παιχνίδι και την εμπειρία της γερμανικής εταιρίας στην κατασκευή κινητήρων υψηλής απόδοσης. Σίγουρα πάντως οι δύο εκκεντροφόροι στην 4βάλβιδη κεφαλή βοηθούν το υγρόψυκτο μοτέρ προς αυτή την κατεύθυνση με τη μέγιστη ιπποδύναμη να εμφανίζεται στις 12.000. Σε καλά επίπεδα βρίσκεται και η μέγιστη απόδοση της ροπής που ανέρχεται στα 2,35 kgm στις 9.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων και σύμφωνα με την εταιρία χρειάζεται μόλις τρία λίτρα/100 χλμ. με την αυτονομία του να πλησιάζει στα 300 λόγω του ρεζερβουάρ των 10 λίτρων.

Το σίγουρο είναι ότι σχεδιαστικά το Draken θυμίζει αμυδρά το S1000R με το σχήμα του εμπρός φωτιστικού σώματος, μόνο στη μια πλευρά της μικρής μάσκας, αλλά και στον τρόπο που έχει σχεδιαστεί η ουρά του. Γενικά η σχεδίαση του concept είναι πολύ προσεγμένη κάτι που γίνεται αντιληπτό και πίσω στον λασπωτήρα στον οποίο έχουν ενσωματωθεί και τα φωτιστικά σώματα. Της ίδιας προσοχής χαίρει σχεδιαστικά τόσο το πλαίσιο όσο και το ψαλίδι με το αμορτισέρ να έχει τοποθετηθεί παράκεντρα. Θετική εντύπωση προκαλεί και το σχήμα της πολύ κοντής εξάτμισης που βρίσκεται μπροστά και κάτω από τον κινητήρα εκεί όπου βγαίνει και η απόληξή της. Η TVS, το ονομάζει «Σύστημα Υψηλής Απόδοσης Αντίστροφής Ελεύθερης Ροής»…

Περισσότερα στοιχεία για τη μικρή μοτοσικλέτα που ζυγίζει 134 κιλά θα έχουμε λογικά αύριο (7 Φεβρουαρίου) κατά την επίσημη αποκάλυψη των μοντέλων που έχει ετοιμάσει η TVS για την ινδική έκθεση με το ρολόι που μετρά αντίστροφά στο site της εταιρίας να επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ