Ο σχεδιασμός της εξάτμιση συμβάλλει και στη βελτίωση της απόδοσης στις μεσαίες στροφές.

    Κινητήρας: Βελτιωμένος στα σημεία

    Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, βασίζεται στο GW 250 Inazuma, αλλά έχει βελτιωθεί με σκοπό την καλύτερη απόδοση στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών και την χαμηλή κατανάλωση, καλύπτοντας τις προδιαγραφές euro 4. Οι νέες βαλβίδες εισαγωγής, που  ενισχύουν τον εισερχόμενο αέρα στο θάλαμο καύσης, η νέα εξάτμιση και η χαρτογράφηση του εγκεφάλου, είναι μερικά από τα στοιχεία που συντελούν στην επίτευξη του στόχου. Τα 248 κ.εκ του, αποδίδουν 24,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,3 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ., που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την εταιρία, ένα γέμισμα του 15 λίτρου ρεζερβουάρ αρκεί, για να δώσει στη μοτοσυκλέτα αυτονομία μέχρι 480χλμ. 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!