Segway Snarler AT6L - Test
Segway Snarler AT6L - Test
Segway Snarler AT6L - Test
Segway Snarler AT6L - Test
Segway Snarler AT6L - Test
Segway Snarler AT6L - Test
  • Segway Snarler AT6L - Test
  • Segway Snarler AT6L - Test
  • Segway Snarler AT6L - Test
  • Segway Snarler AT6L - Test
  • Segway Snarler AT6L - Test
  • Segway Snarler AT6L - Test

Segway Snarler AT6L - Test

Τιμή:
  • Βασική έκδοση 8.940 ευρώ
  • Special 9.400 ευρώ

Κακά τα ψέματα. Τις παροχές ενός ATV λίγα οχήματα μπορούν να σου τις προσφέρουν. Θα πάνε παντού, θα σκαρφαλώσουν, θα κουβαλήσουν και θα προσφέρουν στιγμές ελευθερίας και διασκέδασης χωρίς να διαμαρτύρονται ποτέ και χωρίς να απαιτούν δίπλωμα μοτοσυκλέτας ή ιδιαίτερες ικανότητες για οδήγηση εκτός δρόμου. Η Segway ξεκίνησε το 1999 από την Αμερική, έγινε γνωστή για το όχημα που ισορροπούσε μόνο του (κάτι ανάμεσα σε πατίνι και hoverboard) και το 2015 εξαγοράστηκε από την Ninebot για να περάσει σε μια νέα εποχή. Έτσι, πριν από τέσσερα χρόνια παρουσίασε για πρώτη φορά την κατηγορία Powersports επεκτείνοντας την γκάμα της με οχήματα εκτός δρόμου, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το Snarler AT6 με τρείς εκδόσεις (S, L, και H-Hybrid).



Η έκδοση L της δοκιμής είναι η μεγαλύτερη καθώς προσφέρει χώρο για δύο άτομα και διατίθεται σε δύο πακέτα εξοπλισμού. Το βασικό Classic και το Special το οποίο ξεχωρίζει χάρη στις διαιρούμενες ζάντες, στις χούφτες, στα LED φωτιστικά σώματα και φυσικά στον ηλεκτρικό εργάτη (υπάρχουν και χρήσιμα αξεσουάρ για να το διαμορφώσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου). Special λοιπόν δεν σημαίνει μόνο καλύτερος εξοπλισμός αλλά και ακόμη πιο χωμάτινη εμφάνιση, κάτι που ούτως ή άλλως είναι έκδηλο σε κάθε σημείο του μοντέλου. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (270χιλ), τα ψηλά φτερά, τα τρακτερωτά ελαστικά, τα σιδερένια προστατευτικά και η μυώδης σχεδίαση με την τσαμπουκαλεμένη μάσκα, συνδυάζονται με μοντέρνες γραμμές και φυσικά μεγάλο όγκο που κάνει το Snarler να δείχνει ένα θηριάκι έτοιμο για όλα. Μη φοβάσαι όμως, να σε μυρίσει θέλει…