Το Liberty δεν προσποιείται πως αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα πρακτικό και οικονομικό δίκυκλο πόλης. Ακόμη και η αισθητική του σου δίνει να καταλάβεις ότι εστιάζει στην χρηστικότητα, στην ευκολία και στην ευελιξία. Εξάλλου, γιατί να φύγει από τα γνώριμα νερά του, εκεί όπου διαπρέπει; Το μποτιλιάρισμα στο κέντρο της πόλης αποτελεί την αγαπημένη πρόκληση για τοscooter της Piaggio και εκεί, το Liberty θα σου δείξει τον καλύτερο εαυτό του. Επίσης, θα αφήσει θετικότατες εντυπώσεις είτε στη σέλα του κάθεται κάποιος αρχάριος είτε κάποιος πιο έμπειρος αναβάτης.Η τιμή του κρίνεται λογικότατη, καθώς κοστίζει 2.085 ευρώ, στα επίπεδα της πλειοψηφίας των ανταγωνιστών του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ,3Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 155 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | Δ.Α. |
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 11,6/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,3/5.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ/ρεζέρβας (λίτρα) | 6,5 / 1,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3 |
Βάρος (kg, κενό) | Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 100 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) | 76 |
Αναρτήσεις Π | Μονό Αμορτισέρ, προφόρτιση |
Διαδρομή | 73,5 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ /240 |
Φρένα Π (χλστ.) | Τ /140 |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 80/90-15" |
Ελαστικό Π | 100/80-14" |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.920 |
Πλάτος (χλστ.) | 700 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.345 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 |
Εξοπλισμός | |
ABS | _ |
Μίζα | Y |
Μανιβέλα | _ |
Στροφόμετρο | _ |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | _ |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | _ |
Φέρινγκ | _ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | _ |
Κεντρικό σταντ | Υ |
Πλάγιο σταντ | _ |
Σχάρα | _ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση | _ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Υ |
Μήπως ξεχάσαμε την πραγματική έννοια της μοτοσυκλέτας;
Γυναίκες και μοτοσυκλέτα: Αταίριαστος συνδυασμός;
Τηλεφώνημα στο κράνος: «σε 5 λεπτά είμαι εκεί» ή λύνεις το κυπριακό;
Daytona Mista 150: Με Cornering Light και κινητήρα που αποδίδει 16,5 ίππους
EMOOV JSM1: 130χλμ/ω τελική και γρήγορη φόρτιση
125cc scooter με επίπεδο πάτωμα και 16άρη τροχό εμπρός
Και όμως! Δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Yamaha Tricity 125 2025: Νέος σχεδιασμός και σύστημα πέδησης UBS
Ενδοεπικοινωνία, φως κινδύνου και λοιπά gadget ή τελείως «γυμνό» κράνος;
Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Z1100
SYM JOYMAX Z3i: Νέο 250άρι, 12 λίτρα αυτονομία στα 4.195 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr