Η βάση του πλαισίου είναι φτιαγμένη από σωλήνες ατσαλιού, ενώ υπάρχουν ενισχύσεις και ζώνες απορρόφησης κραδασμών σε επιλεγμένα σημεία. Συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι στο μπροστινό μέρος, διαδρομής 125mm και διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και διαδρομή 120mm στο πίσω μέρος.
Φυσικά γύρω από τον κινητήρα η SYM επιβαλλόταν να δημιουργήσει ένα Adventure σύνολο που εκτός από το όνομα θα έπρεπε να έχει και τη χάρη. Έτσι, η βάση του πλαισίου είναι φτιαγμένη από σωλήνες ατσαλιού, ενώ υπάρχουν ενισχύσεις και ζώνες απορρόφησης κραδασμών σε επιλεγμένα σημεία. Συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι στο μπροστινό μέρος, διαδρομής 125mm και διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και διαδρομή 120mm στο πίσω μέρος.
Στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 260mm μπροστά, με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα.
Στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 260mm μπροστά, με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και έναν δίσκο 240mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα, με δικάναλο ABS από την Bosch. Το αρχικό δάγκωμα δίνει ωραία αίσθηση στον αναβάτη, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το ADX 300 χρειάζεται 46,4 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση που συνάδει με τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Πίσω έναν δίσκο 240mm με διπίστονη δαγκάνα, με δικάναλο ABS από την Bosch.