Η πρώτη επαφή με το Royal Alloy GT2 125 στην καθημερινή αστική χρήση είναι αποκαλυπτική για το πόσο καλά μελετημένο είναι. Στις αστικές διαδρομές, όπου η ευελιξία είναι το παν, το scooter ξεδιπλώνει τον πραγματικό του χαρακτήρα.
Η πρώτη επαφή με το Royal Alloy GT2 125 στην καθημερινή αστική χρήση είναι αποκαλυπτική για το πόσο καλά μελετημένο είναι. Στις αστικές διαδρομές, όπου η ευελιξία είναι το παν, το scooter ξεδιπλώνει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, έχει μεγάλη γωνία στροφής και συνδυάζεται άψογα με τους 12άρηδες τροχούς, προσφέροντας άμεση απόκριση στις κινήσεις του αναβάτη. Είτε πρόκειται για στενά σοκάκια είτε για κυκλοφοριακή συμφόρηση, το GT2 περνά αβίαστα με έναν τρόπο που σου κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη. Ο κινητήρας αποδείχθηκε άκρως ικανοποιητικός, ακόμα και σε απαιτητικές συνθήκες. Ανεβαίνοντας μεγάλες ανηφόρες με δύο άτομα και φορτωμένο χώρο αποσκευών, το GT2 δεν δίστασε. Η απόδοσή του είναι γραμμική και χωρίς ξεσπάσματα, προσφέροντας αξιοπρεπή επιτάχυνση από στάση και ικανοποιητική τελική για χρήση εντός πόλης. Μέχρι τα 80 χλμ/ώρα η σταθερότητα είναι υποδειγματική, ωστόσο μετά από αυτό το όριο παρατηρείται μια ελαφριά νευρικότητα – κυρίως λόγω της αεροδυναμικής και των μικρών τροχών – χωρίς όμως να δημιουργεί ανασφάλεια στον αναβάτη. Το σύστημα start-stop εντυπωσιάζει με την αμεσότητά του. Σε κάθε φανάρι, ο κινητήρας σβήνει και με ένα ελαφρύ άνοιγμα του γκαζιού επανέρχεται σε λειτουργία σχεδόν ακαριαία, χωρίς καθυστέρηση. Αυτή η λεπτομέρεια συντελεί σημαντικά στην οικονομία, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 2,8 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Η οθόνη TFT και η εφαρμογή της Royal Alloy στο κινητό συνεργάζονται απροβλημάτιστα, επιτρέποντας την εμφάνιση του GPS ή άλλων λειτουργιών κατευθείαν στην οθόνη του scooter. Αυτό μειώνει την ανάγκη για εξωτερική βάση κινητού και βοηθά στο να διατηρείται η ρετρό αισθητική χωρίς εκπτώσεις στη λειτουργικότητα. Η σέλα είναι όμορφη και ποιοτική, όμως μετά τα πρώτα 30–40 λεπτά συνεχόμενης οδήγησης γίνεται αντιληπτή η έλλειψη αφρού, που θα έκανε τη διαδρομή πιο ξεκούραστη. Ωστόσο, παραμένει εντός ανεκτών ορίων για αστική χρήση. Στο κομμάτι της πρακτικότητας, το επίπεδο πάτωμα με τον γάντζο αποδείχθηκε εξαιρετικά χρήσιμο για μικρομεταφορές, ενώ η ύπαρξη σχάρας και βάσης για καλάθι εμπρός ενισχύει ακόμη περισσότερο τον ωφέλιμο χαρακτήρα του GT2.
Είτε πρόκειται για στενά σοκάκια είτε για κυκλοφοριακή συμφόρηση, το GT2 περνά αβίαστα με έναν τρόπο που σου κερδίζει αμέσως την εμπιστοσύνη.
Οι αναρτήσεις – ειδικά για τα δεδομένα των 12ιντσων τροχών – διαχειρίζονται καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το scooter πέρασε με άνεση από λακκούβες και πλακόστρωτα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, παρά τη μικρή απόσταση από το έδαφος. Το φρενάρισμα είναι το κερασάκι στην τούρτα: άμεσο, ελεγχόμενο, με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά και με ακρίβεια όταν χρειάζεται. Η αίσθηση στη μανέτα είναι σταθερή και εμπνέει εμπιστοσύνη σε κάθε περίσταση.