Κινητήρας – Περιφερειακά

Κάτω από το ρετρό κέλυφος κρύβεται ένας υδρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 125cc με ισχύ 14 ίππων στις 9.500 σ.α.λ., που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+.
2 Φωτογραφίες »

Κάτω από το ρετρό κέλυφος κρύβεται ένας υδρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 125cc με ισχύ 14 ίππων στις 9.500 σ.α.λ., που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+.

Κάτω από το ρετρό κέλυφος κρύβεται ένας υδρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 125cc με ισχύ 14 ίππων στις 9.500 σ.α.λ., που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5+. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά ομαλή και πολιτισμένη, χάρη στον εξελιγμένο ηλεκτρονικό ψεκασμό και το αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο. Η επιτάχυνση είναι ζωηρή και επαρκής για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της πόλης, ακόμη και με συνεπιβάτη. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται άμεσα μόλις ανοίξει το γκάζι και βοηθά σημαντικά στην κατανάλωση, η οποία στην πράξη δεν ξεπερνά τα 2.8 λίτρα/100 χλμ. Οι 12άρηδες τροχοί με tubeless ελαστικά 120/70 και το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών ενισχύουν την αίσθηση ελέγχου, ενώ προσφέρουν σταθερότητα, ευελιξία και άνεση στις καθημερινές διαδρομές.


Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται άμεσα μόλις ανοίξει το γκάζι και βοηθά σημαντικά στην κατανάλωση, η οποία στην πράξη δεν ξεπερνά τα 2.8 λίτρα/100 χλμ.

Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται άμεσα μόλις ανοίξει το γκάζι και βοηθά σημαντικά στην κατανάλωση, η οποία στην πράξη δεν ξεπερνά τα 2.8 λίτρα/100 χλμ.

 

Σελίδα 1Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4 Κινητήρας – Περιφερειακά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
PROION