Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δίσκους 220 mm εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με δικάναλο ABS της Bosch που προσφέρει άμεσο φρενάρισμα χωρίς μπλοκαρίσματα, ακόμη και σε απότομα φρεναρίσματα.
2 Φωτογραφίες »

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δίσκους 220 mm εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με δικάναλο ABS της Bosch που προσφέρει άμεσο φρενάρισμα χωρίς μπλοκαρίσματα, ακόμη και σε απότομα φρεναρίσματα.

Το πλαίσιο του Royal Alloy GT2 είναι μεταλλικό, προσφέροντας στιβαρότητα και υψηλή αντοχή στο χρόνο. Η επιλογή του μεταλλικού πατώματος – κάτι που σπανίζει στα σύγχρονα scooter – ενισχύει τον αυθεντικό χαρακτήρα του μοντέλου. Μπροστά βρίσκουμε τηλεσκοπικό υδραυλικό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, ενώ πίσω υπάρχουν δύο ανεξάρτητα διπλά αμορτισέρ, που εξασφαλίζουν καλή απόσβεση ακόμα και σε δύσκολες επιφάνειες όπως κακοτράχαλους δρόμους ή πλακόστρωτα. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δίσκους 220 mm εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με δικάναλο ABS της Bosch που προσφέρει άμεσο φρενάρισμα χωρίς μπλοκαρίσματα, ακόμη και σε απότομα φρεναρίσματα. Η αίσθηση στη μανέτα είναι προοδευτική και γεμάτη, κάτι που ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη σε κάθε περίσταση.


Το πλαίσιο του Royal Alloy GT2 είναι μεταλλικό, προσφέροντας στιβαρότητα και υψηλή αντοχή στο χρόνο.

Το πλαίσιο του Royal Alloy GT2 είναι μεταλλικό, προσφέροντας στιβαρότητα και υψηλή αντοχή στο χρόνο.

 

Σελίδα 1Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4 Κινητήρας – Περιφερειακά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
MOTOTREND