QJMOTOR SRT 600SX: Αναβαθμισμένη έκδοση με φρένα Brembo και αναρτήσεις Marzocchi
|

Σημαντική αναβάθμιση για το SRT 600SX αποτελούν οι αναρτήσεις και τα φρένα. Μπροστά συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 41 χλστ. πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 145 χλστ., ενώ πίσω υπάρχει monoshock Marzocchi με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης.
Δικύλινδρος κινητήρας με 48 άλογα στα όρια της Α2
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo
Νέα σχεδίαση με σήμα 600 , ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θερμαινόμενη σέλα
TFT οθόνη , συνδεσιμότητα Bluetooth & Wi-Fi στην τιμή των 5.695 ευρώ
mototriti Team
Δικύλινδρος κινητήρας με 48 άλογα στα όρια της Α2
Το νέο QJMOTOR SRT 600SX εξοπλίζεται με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 554cc, ο οποίος είναι υγρόψυκτος, με οκτώ βαλβίδες (DOHC), τροφοδοσία EFI BOSCH και στρόφαλο 270°. Η απόδοσή του φτάνει τα 48 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. (35kW, το μέγιστο επιτρεπτό για δίπλωμα Α2) και 53 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ.
Ο συνδυασμός δίνει γραμμική απόδοση με έμφαση στη ροπή από χαμηλά, ενώ η μελετημένη εξάτμιση και η γωνία του στροφάλου προσφέρουν πιο γεμάτη αίσθηση και χαρακτηριστικό ήχο. Η κατανάλωση περιορίζεται στα 4 λίτρα/100 χλμ. (με βάση τον κατασκευαστή) και με το ρεζερβουάρ των 20,5 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων, ενώ το βάρος με πλήρη υγρά φτάνει τα 217 κιλά (συμπεριλαμβάνονται κάγκελα, σχάρα και κεντρικό σταντ).
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo
Σημαντική αναβάθμιση για το SRT 600SX αποτελούν οι αναρτήσεις και τα φρένα. Μπροστά συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 41 χλστ. πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 145 χλστ., ενώ πίσω υπάρχει monoshock Marzocchi με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης. Ο συνδυασμός προσφέρει ακρίβεια και σταθερότητα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Στην πέδηση, οι ακτινικές δαγκάνες Brembo με δύο δίσκους 320 χλστ. εμπρός και μονό δίσκο 260 χλστ. πίσω συνεργάζονται με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για χρήση σε χώμα. Το traction control επίσης απενεργοποιείται, προσφέροντας μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης σε off-road διαδρομές. Οι ακτινωτοί τροχοί με διαστάσεις 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω φορούν ελαστικά Metzeler Tourance tubeless, ενώ το στάνταρ TPMS προβάλλει πίεση και θερμοκρασία ελαστικών στην οθόνη.
Νέα σχεδίαση με σήμα 600 , ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θερμαινόμενη σέλα
Η έκδοση 600SX ξεχωρίζει με το νέο σήμα 600 και τον πλήρη εξοπλισμό που στοχεύει στους αναβάτες της adventure κατηγορίας. Ο σχεδιασμός είναι δυναμικός, με full LED φωτιστικά σώματα και προβολείς ημέρας DRL, ενώ πλέον στάνταρ περιλαμβάνονται προβολείς ομίχλης για αυξημένη ορατότητα σε απαιτητικές συνθήκες.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα, ενώ η θερμαινόμενη σέλα δύο επιπέδων προσφέρει άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Οι χούφτες με μπάρα αλουμινίου, η προστατευτική ποδιά κινητήρα, τα προστατευτικά κάγκελα και τα μαρσπιέ off-road ενισχύουν τον adventure χαρακτήρα, δίνοντας τη δυνατότητα κίνησης σε κάθε τερέν.
Το ύψος σέλας φτάνει τα 845 χλστ., με απόσταση από το έδαφος 235 χλστ., στοιχεία που υπογραμμίζουν τον on/off χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
TFT οθόνη , συνδεσιμότητα Bluetooth & Wi-Fi στην τιμή των 5.695 ευρώ
Το SRT 600SX διαθέτει πλούσιο πακέτο εξοπλισμού για την κατηγορία του. Ο πίνακας οργάνων είναι μια TFT έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, που υποστηρίζει Bluetooth και Wi-Fi συνδεσιμότητα, ενώ παρέχει πληροφορίες όπως πίεση ελαστικών και θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης τρεις θύρες φόρτισης (USB, USB-C και 12V).
Οι θερμαινόμενες μανέτες, τα θερμαινόμενα γκριπ και η θερμαινόμενη σέλα αυξάνουν την άνεση σε χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ οι διακόπτες με κρυφό φωτισμό ενισχύουν την εργονομία τη νύχτα. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής προσφέρει επιπλέον αίσθηση ελέγχου, ενώ η σχάρα αποσκευών είναι έτοιμη για τοποθέτηση top case. Η τιμή του στην Ελλάδα έχει οριστεί στα 5.695 ευρώ, καθιστώντας το SRT 600SX μία από τις πιο προσιτές adventure προτάσεις με τόσο πλούσιο πακέτο premium εξοπλισμού.