Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη… μόστρα, από όταν ανεβαίνεις στο MP3 και ενεργοποιείς την όπισθεν, για να ξεπαρκάρεις. Τα βλέμματα… δυσπιστίας και αμφισβήτησης μετατρέπονται σε μορφασμούς έκπληξης, την στιγμή που άλλοι παλεύουν να τραβήξουν τις μοτοσυκλέτες τους από το ίδιο σημείο! Η κάμερα οπισθοπορείας είναι πιο χρήσιμη από ότι περιμέναμε, επιτρέποντας ασφαλή χειρισμό του ογκώδους MP3 σε ξεπαρκαρίσματα και επιτόπιες μανούβρες. Στην πορεία, η αίσθηση σταθερότητας των 3 τροχών ξεχωρίζει, όπως επίσης και η υψηλή ποιότητα κύλισης ειδικά σε καλό οδόστρωμα. Το μοντέλο ακούει στο τιμόνι και πλαγιάζει όπως ένα συμβατικό δίκυκλο, αν και λόγω του πολύπλοκου συστήματος εμπρός, είναι αναμενόμενη η μέτρια πληροφόρηση και η πιο βαριά, «υποστροφική» συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης. Όμως τα πλεονεκτήματα ασφάλειας του τρίτου τροχού σε μέτριες και κακές συνθήκες δρόμου, δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Μπορείς να στρίψεις πιο ξέγνοιαστα σε βρεγμένο και να φρενάρεις καλύτερα ακόμα και μέσα στην στροφή, με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο ολίσθησης. Η αίσθηση στις μανέτες είναι βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και η ισχύς που μπορούν να ασκήσουν στα φρένα είναι μεγάλη, αλλά απαιτούν και περισσότερη δύναμη από τα δάχτυλα. Το πεντάλ προσφέρει εξαιρετική δυνατότητα ακινητοποίησης, με την απόκριση του να μην είναι πια απότομη, αλλά πιο προοδευτική και ελέγξιμη. Το εμπρόσθιο σύστημα «κλειδώνει» στην όρθια θέση εν στάσει, με τον ανάλογο διακόπτη και έτσι, ο αναβάτης μπορεί να μην πατά τα πόδια του κάτω στα φανάρια, ενώ γρήγορα συνηθίζεις να κάνεις βόλτες χωρίς να ακουμπάς καθόλου στο έδαφος, κλειδώνοντας το μπροστινό πριν σταματήσεις.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο κινητήρας προσφέρει μια έντονη «μονοκύλινδρη» αίσθηση που παραπέμπει στο μοτοσυκλετιστικό κομμάτι του MP3,  ενώ κάποιοι κραδασμοί που γίνονται αισθητοί στο ρελαντί και κατά την εκκίνηση, μειώνονται κατά την οδήγηση και δεν ενοχλούν. O ροπάτος χαρακτήρας του μοτέρ προσφέρει ευχαρίστηση, είτε κινείστε ήπια είτε πιο ζωηρά, ενώ οι 3 χαρτογραφήσεις Sport, Comfort και Eco αλλάζουν αισθητά την απόκριση στο γκάζι: από το πιο άμεσο και σπιρτόζικο στο Sport, μέχρι την εξευγενισμένη λειτουργία του Eco. Το ASR φρουρεί την πρόσφυση σε ολισθηρές καταστάσεις: Αν και η επέμβαση του είναι αρκετά απότομη σε κάποιες συνθήκες, γενικότερα είναι πιο διακριτικό και κάνει μικροεπεμβάσεις όταν απαιτείται.   

Οι αναρτήσεις του MP3 εμφανίζονται σωστά ρυθμισμένες ως προς την άνεση, απορροφώντας απροβλημάτιστα τις περισσότερες οδηγικές κακοτεχνίες. Μια μικρή εξαίρεση αποτελούν οι εγκάρσιες, έντονες ανωμαλίες, που προκαλούν μια «νευρικότητα» του μπροστινού (που είχαμε προσέξει και στο απερχόμενο 500), όμως δεν μιλάμε για κάτι επισφαλές. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η ανεμοκάλυψη του MP3 530, καθώς χάρη και στην μορφή και το μέγεθος του, ο αναβάτης θωρακίζεται σε όλο του το σώμα, από τα στοιχεία της φύσης. Έτσι, εκτός από την άνεση στην καθημερινή χρήση, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει εξίσου, ταξίδια και εκδρομές. Για αυτό άλλωστε, και το 530 Exclusive είναι εξοπλισμένο και με cruise control, με όλα τα προφανή οφέλη του στον ανοικτό δρόμο.

Σελίδα 1Piaggio MP3 530 Exclusive - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Εξοπλισμός - τεχνολογία
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 7Οδηγώντας
Σελίδα 8Η άποψη μας