Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
  • Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
  • Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
  • Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα

Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα

Το εμπρός σύστημα «αρθρωτού τετραπλεύρου» παραμένει μια αποκλειστική πατέντα της Piaggio που κάνει το MP3 να ξεχωρίζει από όλα τα ανάλογα μοντέλα. Στη νέα γενιά όμως έχουν γίνει επεμβάσεις για μείωση βάρους: έχουν χρησιμοποιηθεί ελαφρύτερα κράματα και εξαρτήματα, ενώ το υποπλαίσιο που στηρίζει τον μηχανισμό κλειδώματος δεν είναι πλέον κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, αλλά από ένα ειδικό χυτό πλαστικό. Το ψυγείο βρίσκεται χαμηλότερα, μεταξύ των εμπρός τροχών και του πατώματος, για βελτιωμένο κέντρο βάρους. Στο πίσω μέρος, την ανάρτηση αποτελούν δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το σύστημα πέδησης έχει νέες τρόμπες στις μανέτες, ενώ το ποδόφρενο που ενεργοποιεί και τους 3 δίσκους μαζί, παραμένει. Οι δίσκοι είναι διαμέτρου 258 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ όλες οι δαγκάνες είναι διπίστονες. Το ABS της Continental, έχει ελαφρύτερη κεντρική μονάδα. Στις μετρήσεις τα φρένα απέδωσαν σημαντικά καλύτερα από αυτά του προηγούμενου MP3, ακινητοποιώντας το μοντέλο από τα 100 χλμ/ώρα σε 45,3 μέτρα.

Σελίδα 1Piaggio MP3 530 Exclusive - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Εξοπλισμός - τεχνολογία
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 7Οδηγώντας
Σελίδα 8Η άποψη μας