Οδήγησε κι εσύ τα best seller της Benelli

Η Team Naidas σου δίνει την ευκαιρία να οδηγήσεις τα TRK 502 και Leoncino 500 για να δεις από πρώτο χέρι πώς έχουν καταφέρει να σημειώσουν τόσο μεγάλη επιτυχία.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου η Team Naidas σας προσκαλεί στην ολοκαίνουργια κάθετη μονάδα της Benelli στη Μεταμόρφωση προκειμένου όχι μόνο να δείτε από κοντά, αλλά και να ζήσετε μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία παρέα μαζί με το περιπετειώδες TRK 502 και το ρετρό Leoncino 500.

Benelli TRK 502



Οι αιχμές και οι γωνίες των πλαστικών δίνουν μια μυώδη εμφάνιση στο TRK 502 και αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Όλα φωνάζουν «περιπέτεια» και είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση. Υπεύθυνος για την κίνησή του είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με απόδοση 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά που δίνει διαδρομή 145 χιλιοστά και ένα πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, επίσης με διαδρομή 145 χιλιοστά. Για την επιβράδυνση του TRK έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι εμπρός 320 χιλιοστών με 4πίστονη δαγκάνα και ένας 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Μάθετε τα πάντα για το Benelli TRK 502 με ένα κλικ εδώ.

Benelli Leoncino 500



Tο Leoncino, αποπνέει μια αύρα νοσταλγίας θυμίζοντάς μας τις βασικές αρχές του μοτοσυκλετισμού, αφού δεν υπάρχει τίποτα περιττό επάνω του. Ο στρογγυλός προβολέας ακολουθεί σχεδιαστικά την παράδοση, αλλά είναι πλήρως εναρμονισμένος με τις προσταγές του σήμερα, καθώς είναι τεχνολογίας LED. Το φινίρισμα και η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για αρνητική κριτική ενώ διακόπτες και πλαστικά μέρη ικανοποιούν απόλυτα με την ποιότητά τους. Ο δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 499,6 κυβικών εκατοστών αποδίδει 47,6 ίππους (ακριβώς στο όριο του διπλώματος Α2) στις 8.000 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Το Leoncino είναι φτιαγμένο γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο συνεργάζεται με ένα επιβλητικό ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς. Το αμορτισέρ, είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς, αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου. Στα φρένα έχουμε δυο δίσκους 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω με το ABS να είναι στάνταρ.

Δείτε εδώ την αναλυτική δοκιμή και όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Leoncino 500.

Και μην ξεχνάτε πως η Team Naidas ανήκει στο επίσημο δίκτυο της Benelli, που σημαίνει οτι μια επίσκεψη είναι αρκετή προκειμένου να γνωρίσετε όλη τη γκάμα της Ιταλικής εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες από 125 έως και 500 κυβικά εκατοστά. Ακόμα, μπορείτε να απευθυνθείτε στο έμπειρο προσωπικό για service, επισκευές και βελτιώσεις όλων των μοτοσυκλετών και scooter.
 
Για περισσότερες πληροφορίες:

Γ. Παπανδρέου 161, Μεταμόρφωση, 14452
Τηλ. 2102825996 fax 2102817446
teamnaidas@gmail.com
Facebook Page