LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
  • Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
  • Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
  • Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
  • Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech
  • Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech

Νέο Malaguti Madison 150: Σπορ & Hi-Tech

Διαβάστηκε από 15.038 αναγνώστες (27/6/2022)

Η γνωστή ιταλική φίρμα Malaguti που βρίσκεται πλέον κάτω από τη στέγη του αυστριακού ομίλου KSR, αποκάλυψε το νέο Madison 150, το σκούτερ με τη σπορ εμφάνιση και το αυξημένο τεχνολογικό υπόβαθρο που θα κάνει το ντεμπούτο της στην ασιατική αγορά.

mototriti Team

Έχοντας 90 χρόνια ιστορίας στην πλάτη

Η ιστορική Malaguti έχει τις ρίζες της βαθιά στο χρόνο, εφόσον ιδρύθηκε στη Μπολόνια το 1930. Όταν η κρίση χτύπησε την παγκόσμια οικονομία, τα εργοστάσιά της αναγκάστηκαν να κλείσουν το 2011 όταν και η αυστριακή KSR, έδωσε νέα πνοή στη φίρμα με εξ ολοκλήρου νέα γκάμα μοντέλων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η αρχή στην ασιατική αγορά

Αν και η KSR διανέμει κυρίως σε ευρωπαϊκές χώρες, δε γινόταν να λείπει από την ανερχόμενη ασιατική αγορά και δη, αυτή της Ταϋλάνδης. Έτσι, κάνει ποδαρικό με το νέο Madison 150, το οποίο διαθέτει μία μοντέρνα εμφάνιση με σπορ γραμμές που σχηματίζουν αιχμηρές γωνίες, ενώ «πατάει» στο δρόμο με χαμηλούς τροχούς. Το ιταλικό στυλ δεν μπορεί να κρυφτεί, με όμορφες λεπτομέρειες όπως οι κόκκινες ραφές στη σέλα ή οι πεντάκτινες ακτίνες σχήματος Υ και μπρονζέ χρώματος.

Με υδρόψυκτο τετράχρονο κινητήρα 150 κ.εκ. και συνδυασμένα φρένα

Προχωρώντας σε πιο τεχνικές λεπτομέρειες, στην καρδιά του Malaguti Madison βρίσκεται ένα τετράχρονος υδρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 150 κ.εκ., ο οποίος διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού για την τροφοδοσία. Στα λοιπά περιφερειακά, την πέδηση αναλαμβάνει ένα συνδυασμένο σύστημα με εμπρός-πίσω μονούς δίσκους τύπου «μαργαρίτα» και μία τριέμβολη δαγκάνα μπροστά. Στο κομμάτι των αναρτήσεων, έχουμε ένα τυπικό συμβατικό πιρούνι και δύο διπλά αμορτισέρ πίσω.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MICHELIN
AUTOAGORA