• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέο Daytona 310T2 - Πληροφορίες και τιμή

 

Μια νέα έκδοση της πασίγνωστης Adventure μοτοσυκλέτας της σειράς 310, παρουσίασε η Daytona στο επίσημο site της. Δείτε περισσότερα…

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

DAYTONA: Έφτασε η εντυπωσιακή 155 U1

H Daytona, πριν λίγο, παρουσίασε την νέα 310T2 στην ιστοσελίδα της, όπως μπορείτε να δείτε με ένα κλικ εδώ. Η εταιρεία αποκαλύπτει έτσι την νέα «έκδοση» της πασίγνωστης και πολύ επιτυχημένης T310, η οποία προσκολλάται ακόμα περισσότερο στο στοιχείο της περιπέτειας, όπως θα δείτε και παρακάτω.
 
To μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο, όπως χαρακτηριστικά ανακοινώνεται, στην τιμή των 4.495 ευρώ.
 
Μεγάλη και προφανής αλλαγή για την 310T2, αποτελούν οι τροχοί 19 και 17 ιντσών τύπου ακτινωτού, που χρησιμοποιούνται πλέον στο μοντέλο προσφέροντας ακόμα περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες. Το ψαλίδι της πίσω ανάρτησης είναι «συμβατικό» (αντί μονόμπρατσου της 310T1), ενώ τα ελαστικά που χρησιμοποιεί η μοτοσυκλέτα είναι διαστάσεων 110/80-19 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Παράλληλα, τα ελαστικά είναι τύπου Tubeless χωρίς την χρήση σαμπρέλας.
 
Το μοντέλο κινείται από τον γνωστό κινητήρα των 312 κυβικών της εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 35,4 ίππους και 3 kgm ροπής. Ο κινητήρας περιλαμβάνει 2 χαρτογραφήσεις ισχύος: E και S, για οδήγηση εξοικονόμησης καυσίμου και σπορ, αντίστοιχα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (πλήρους υγρών) ανέρχεται στα 193 κιλά.
 
Η νέα Daytona 310T2 εξοπλίζεται με ρεζερβουάρ 19 λίτρων για ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα, ενώ ο αναβάτης έχει στην διάθεση του αποθηκευτικό χώρο κάτω από την οθόνη ενδείξεων TFT, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών, διπλή θύρα ρεύματος USB, προστατευτικές χούφτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και προστατευτικά κάγκελα από σωλήνες ατσαλιού διαμέτρου 29 χιλιοστών. Όλα τα φωτιστικά σώματα της 310T2 είναι τύπου LED.
 
Στο σύστημα πέδησης συναντάμε ABS της Bosch και δύο δίσκους 300 και 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ τύπου αζώτου, πίσω.