• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε μέτρηση πλαισίου μοτοσυκλέτας.

Ο κύριος Γεώργιος Αραούζος, εκπρόσωπος της MotoCert στην Ελλάδα, μίλησε μεταξύ άλλων για τα οφέλη της συνεργασίας των εταιρειών με τη MotoCert.

Ο Bernd Scheibner παρουσιάζει τα αποτελέσματα μετά τη μέτρηση.

Εκπρόσωποι από σχεδόν όλες τις Ελληνικές εταιρείες μοτοσυκλέτας βρέθηκαν στο συνέδριο της MotoCert.

Ο κύριος Μάκης Κεϊσόγλου, υπεύθυνος του προωθητικού προγράμματος της MotoCert επί Ελληνικού εδάφους, παρουσίασε πολύ χρήσιμα στατιστικά στοιχεία.

MotoCert: Με τη στήριξη των εταιρειών

 

Τα μεγάλα ονόματα του χώρου της μοτοσυκλέτας εμπιστεύονται τη MotoCert, όπως φάνηκε από το πρώτο συνέδριο που διοργάνωσε η εταιρεία.

Η MotoCert, η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα το σύστημα μέτρησης πλαισίου της Scheibner Limited, οργάνωσε μια άκρως ενδιαφέρουσα παρουσίαση των υπηρεσιών και του οράματός της στην οποία παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από όλες σχεδόν τις εταιρείες μοτοσυκλετών της χώρας. Βασικός ομιλητής ήταν ο κύριος Γεώργιος Αραούζος, εκπρόσωπος της MotoCert στην Ελλάδα, ενώ τη βραδιά συντόνιζε ο κύριος Μάκης Κεϊσόγλου, υπεύθυνος του προωθητικού προγράμματος της MotoCert. Στόχος ήταν να γίνουν κατανοητά τα οφέλη που προκύπτουν όχι μόνο για τον καταναλωτή, αλλά και για όσους εμπλέκονται στην αγοραπωλησία μιας μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας, όταν αυτή φέρει τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Προσκεκλημένος της Moto Cert ήταν ο κύριος Bernd Scheibner, ο άνθρωπος που επινόησε το συγκεκριμένο σύστημα μέτρησης πλαισίων και ο οποίος κατασκευάζει και εξελίσσει συνεχώς τα όργανα ακριβείας που χρησιμοποιούνται.

Το σύστημα μέτρησης της MotoCert παρέχει πιστοποιημένες απαντήσεις για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας ή του scooter και καταργεί το «ό,τι δηλώσεις είσαι». Παλαιότερα επικρατούσε η άποψη ότι αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα θα φαινόταν και μια δοκιμαστική οδήγηση ήταν αρκετή προκειμένου να βγουν συμπεράσματα για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Όμως τέτοιου είδους τακτικές ήταν όχι μόνο ανεύθυνες, αλλά και επικίνδυνες. Οι μετρήσεις της MotoCert συνοδεύονται από γραπτές πιστοποιήσεις και αυτό ακριβώς είναι που ζητάει πλέον ο πελάτης για κάθε εργασία που πραγματοποιείται στη μοτοσυκλέτα του. Επίσης, πρόκειται για ένα έγγραφο που αποδεικνύει την κατάσταση της μοτοσυκλέτας και επιτρέπει στην ασφαλιστική εταιρεία να έχει πλήρη εικόνα σε περίπτωση ατυχήματος, οπότε να αποζημιώσει ανάλογα τον ιδιοκτήτη. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία σημειώνονται καθημερινά 80 ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται δίκυκλα και αναφερόμαστε μόνο σε δηλωμένα ατυχήματα, δηλαδή το νούμερο αυτό θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο αν αναλογιστούμε, όσα δεν δηλώνονται. Οπότε, η μέτρηση πλαισίων είναι μια υπηρεσία με μεγάλη ζήτηση.

Το σύστημα της MotoCert επιτρέπει τη μέτρηση του πλαισίου, του ψαλιδιού και του πιρουνιού της μοτοσυκλέτας χωρίς να χρειαστεί αποσυναρμολόγηση. Οι μετρήσεις γίνονται μέσα σε μερικά λεπτά από υπέρυθρες κάμερες υψηλής ακρίβειας και ελέγχεται η απόκλισή των αποτελεσμάτων από τα εργοστασιακά νούμερα. Η βάση δεδομένων περιέχει χιλιάδες μοντέλα και ενημερώνεται συνεχώς με καινούργια μέσω διαδικτύου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα της MotoCert πραγματοποιεί μετρήσεις σε παπιά και ενημερώνει τη βάση δεδομένων της με στοιχεία που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού. Ο τεχνικός που πραγματοποιεί τις μετρήσεις δεν έχει τη δυνατότητα να επέμβει στο σύστημα και να τροποποιήσει τα αποτελέσματα με ότι αυτό συνεπάγεται για την εγκυρότητα τους.

Στην Αττική υπάρχουν περισσότερα από 180 εξουσιοδοτημένα συνεργεία, νούμερο ιδιαίτερα μεγάλο σε σχέση με άλλες χώρες και αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο η MotoCert επέλεξε να συνεργαστεί με εξωτερικούς συνεργάτες. Ο πελάτης επιλέγει το συνεργείο στο οποίο θέλει να γίνει η μέτρηση και μια από τις κινητές μονάδες πηγαίνει εκεί. Αυτή τη στιγμή 55 εξουσιοδοτημένα συνεργεία στην Αττική συνεργάζονται με τη MotoCert με τον αριθμό αυτό να μεγαλώνει συνεχώς, ενώ στο άμεσο μέλλον το δίκτυο θα επεκταθεί σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και Κρήτη.   
 
Συνέντευξη με τον Bernd Scheibner



Πότε και πως ξεκίνησε η ιδέα της μέτρησης πλαισίων και που βρισκόμαστε σήμερα;
Η ιδέα ήρθε το 1996 όταν σπούδαζα και επισκεύαζα τρακαρισμένες μοτοσυκλέτες και έκανα εργασίες καλίμπρας. Παλαιότερα οι μετρήσεις γίνονταν σε μηχανήματα ισιώματος πλαισίων, αλλά με την πρόοδο της τεχνολογίας βελτιώθηκε και η ακρίβεια αυτών των μετρήσεων. Το σύστημά μας εξελίσσεται συνεχώς και βρίσκεται σήμερα στην τρίτη γενιά του, ενώ έχουμε αρκετές εκατοντάδες συνεργάτες σε όλο τον κόσμο. Τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας γίνονται αποδεκτά από ασφαλιστικές εταιρείες, κατασκευαστές, συνεργεία και ιδιοκτήτες.

Πότε χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα να έχει πιστοποίηση;
Η πιστοποίηση και οι μετρήσεις ακριβείας που τις συνοδεύουν είναι απαραίτητες μετά από ένα ατύχημα, ώστε να διαπιστωθεί η κατάσταση της μοτοσυκλέτας και τι εργασίες αποκατάστασης πρέπει να γίνουν. Επίσης, όταν κάποιος αγοράζει ή πουλά μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα ή scooter η πιστοποίησή μας επιβεβαιώνει την καλή κατάσταση του πλαισίου και άλλων εξαρτημάτων όπως το πιρούνι και το ψαλίδι.

Υπάρχει ανταπόκριση από το μοτοσυκλετιστικό κοινό;
Στην αρχή προμηθεύαμε τα συνεργεία με τον απαραίτητο εξοπλισμό. Επειδή όμως το κόστος τους ήταν υψηλό, ήταν λίγοι οι επαγγελματίες που προσέφεραν την υπηρεσία μέτρησης πλαισίου, οπότε οι μοτοσυκλετιστές δεν γνώριζαν την ύπαρξη του συστήματος. Όμως, η αγορά συνειδητοποίησε σταδιακά τα οφέλη μιας αξιόπιστης μέτρησης. Βρισκόμαστε στην αρχή ενός μεγάλου ταξιδιού. Δεν είναι εύκολο το να επηρεάσεις την κοινή γνώμη και να εκπαιδεύσεις τους καταναλωτές. Χρειάζονται φρέσκιες ιδέες και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι συνεργάτες μας κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση και μας βοηθούν στο να εξελισσόμαστε.