Moto Guzzi V85: Με εγκάρσιο V2 και μετάδοση με άξονα
|

Moto Guzzi V85
Eγκάρσιος V2 κινητήρας 90º με 853 κ.εκ. με 80 ίππους και 8,3 kgm ροπής
Με γεμάτο ρεζερβουάρ 23 λίτρων κάνει πάνω από 400 χιλιόμετρα
V85 Strada: Μίνιμαλ έκδοση με χυτές ζάντες, cruise control και TFT στα 12.790 ευρώ
V85 TT και TT Travel: Με Cornering ABS και TCS και 4 προγράματα οδήγησης
Eγκάρσιος V2 κινητήρας 90º με 853 κ.εκ. με 80 ίππους και 8,3 kgm ροπής
Η όρεξη για εξερεύνηση έχει οδηγήσει στην αναγέννηση των ρετρό adventure μοτοσυκλετών, που συνδυάζουν κλασική αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία. Μοντέλα όπως η Moto Guzzi V85TT αποτελούν μια πολύ καλή ισορροπία μεταξύ νοσταλγίας και πρακτικότητας, προσφέροντας στους αναβάτες την ευκαιρία τόσο να ταξιδέψουν όσο και να μετακινούνται στην πόλη με στυλ και αξιοπιστία. Ο εγκάρσιος V2 κινητήρας της των 90º με κυβισμό 853 κ.εκ. αποτελεί το μηχανικό επίκεντρο της σειράς V85 της Moto Guzzi. Η απόδοσή του φτάνει τους 80 ίππους στις 7.750 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 8,3 kgm στις 5.100 σ.α.λ., με την πλεινότητά της να είναι διαθέσιμη ήδη από τις χαμηλές στροφές. Αυτή η ροπή χαμηλά προσφέρει ομαλή και προοδευτική επιτάχυνση, ευνοώντας ιδιαίτερα την οδήγηση σε επαρχιακές διαδρομές και αστικό περιβάλλον, ενώ μπορείς εύκολα να πηγαίνεις και με μία σχέση πάνω. Η μοναδική διάταξη του κινητήρα ενισχύει τη χαρακτηριστική συμπεριφορά των Moto Guzzi, με ελαφρούς κραδασμούς που κάνουν το μοντέλο ξεχωριστό. Παρά τη μοναδικότητα του σχεδιασμού, η μοτοσυκλέτα είναι ιδιαίτερα σταθερή τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές, προσφέροντας προβλέψιμο και ασφαλές πάτημα. Σε υψηλές ταχύτητες διατηρεί τη σταθερότητά της χωρίς ταλαντώσεις, ενώ στις στροφές αποδεικνύεται ευέλικτη και ακριβής, όπως διαπιστώσαμε και στη δοκιμή μας. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται με τελική μετάδοση μέσω άξονα για ομαλότητα και σχεδόν μηδενικό κόστος συντήρησης. Συνολικά, προσφέρει προσωπικότητα και απόδοση, συνδυάζοντας μηχανολογική απλότητα με χρηστική αποτελεσματικότητα
Με γεμάτο ρεζερβουάρ 23 λίτρων κάνει πάνω από 400 χιλιόμετρα
Η V85 διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 23 λίτρων, το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, που εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων. Η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, με μέση τιμή 5,5 λίτρα/100 χλμ., ανεξαρτήτως συνθηκών, η οποία ανεβαίνει ελάχιστα και στην έκδοση Travel με τις δύο βαλίτσες. Η σταθερότητα αυτής της κατανάλωσης δείχνει την πολύ καλή αεροδυναμική μελέτη ―που η Moto Guzzi πραγματοποιεί σε δική της αεροσύραγγα― και την αποτελεσματικότητα του κινητήρα ανεξάρτητα από φορτίο ή εξοπλισμό. Το μεγάλο ρεζερβουάρ ενσωματώνεται αρμονικά στον σχεδιασμό και δεν επηρεάζει την εργονομία ή την αίσθηση ελέγχου. Η αυτονομία αυτή είναι σημαντικό πλεονέκτημα για ταξιδιώτες, καθώς μειώνει την ανάγκη για συχνές στάσεις και επιτρέπει την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με άνεση και αυτοπεποίθηση. Στην πράξη, ακόμη και με απαιτητική χρήση σε μικτές συνθήκες, η κατανάλωση παραμένει εντυπωσιακά σταθερή. Το σύστημα διαχείρισης καυσίμου, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος και την ομαλή απόδοση του κινητήρα, καθιστούν το V85 μία από τις πιο αποδοτικές επιλογές στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών. Η αυτονομία αυτή υποστηρίζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.
V85 Strada: Μίνιμαλ έκδοση με χυτές ζάντες, cruise control και TFT στα 12.790 ευρώ
Η έκδοση V85 Strada απευθύνεται σε όσους αναζητούν έναν λιτό και πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, με μειωμένο βάρος και τιμή. Με κόστος 12.790 ευρώ, αποτελεί την πιο προσιτή έκδοση της σειράς. Εξοπλίζεται με χυτές ζάντες αλουμινίου 19 και 17 ιντσών, που συμπεριφέρονται προβλέψιμα στο δρόμο και επιπρόσθετα διευκολύνουν τον καθαρισμό και τη συντήρηση. Ο TFT πίνακας οργάνων παραμένει το κέντρο του ελέγχου, προσφέροντας ευκρίνεια και πλήρη πληροφόρηση στον αναβάτη, ενώ το cruise control, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Το αποτέλεσμα είναι μία ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα, που διατηρεί τον ίδιο κινητήρα, πλαίσιο και ποιότητα κύλισης με τις ακριβότερες εκδόσεις. Οι απουσίες του προστατευτικού εξοπλισμού και των δυνατοτήτων εκτός δρόμου δεν μειώνουν την ουσία του μοντέλου, αλλά ενισχύουν την εστίαση στην καθημερινή χρήση και στην απλότητα. Για αναβάτες που κινούνται κυρίως σε άσφαλτο, η Strada αποτελεί μία πρακτική και αξιόλογη επιλογή, με διακριτικό στυλ και ξεκάθαρο χαρακτήρα. Ταυτόχρονα η επιλογή της Moto Guzzi να προσφέρει διαφορετικές εκδόσεις ενισχύει την προσαρμοστικότητα του V85 σε διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις.
V85 TT και TT Travel: Με Cornering ABS και TCS και 4 προγράματα οδήγησης
Οι εκδόσεις V85 TT με τιμή 13.790 ευρώ και V85 TT Travel με τιμή 15.290 ευρώ εξοπλίζονται με προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο ασφαλείας, περιλαμβάνοντας Cornering ABS και Traction Control. Παράλληλα, οι δύο εκδόσεις διαθέτουν τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Road, Sport, Rain, Off-Road), τα οποία επηρεάζουν την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του ABS και τη ρύθμιση του TCS, ώστε να προσαρμόζεται η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις εκάστοτε συνθήκες. Η έκδοση TT Travel διαφοροποιείται με πρόσθετο εξοπλισμό, όπως εργοστασιακές πλαϊνές βαλίτσες, ψηλή ζελατίνα και θερμαινόμενα γκριπ, καθιστώντας την πιο κατάλληλη για μακρινά ταξίδια. Οι δυνατότητες προσαρμογής μέσω των riding modes ενισχύουν την ευχρηστία και επιτρέπουν την αξιοποίηση του μοντέλου σε ευρύτερο φάσμα διαδρομών και καιρικών συνθηκών. Παρά τον πρόσθετο εξοπλισμό, οι εκδόσεις διατηρούν την ευελιξία και την σταθερότητα του βασικού πλαισίου, προσφέροντας έναν ισορροπημένο συνδυασμό touring και adventure χαρακτήρα, χωρίς εκπτώσεις σε πρακτικότητα και ασφάλεια.