Η Royal Enfield κατακτά τα Ιμαλάια και με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!

Η Royal Enfield ετοιμάζεται για ένα δυνατό comeback στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών, ανεβάζοντας κυριολεκτικά τον πήχη: στα 5.359 μέτρα υψόμετρο του Khardung La
Ανεβαίνουν στα 5.359 μέτρα οι Himalayan 750 και HIM-E
Ηλεκτρική HIM-E με αισθητική Flying Flea και αναρτήσεις Ohlins
Η Himalayan 750 δείχνει πιο ισχυρή και πιο «σκληρή»
Η EICMA 2025 θα φέρει τις αποκαλύψεις
Ανεβαίνουν στα 5.359 μέτρα οι Himalayan 750 και HIM-E
Η Royal Enfield ετοιμάζεται για ένα δυνατό comeback στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών, ανεβάζοντας κυριολεκτικά τον πήχη: στα 5.359 μέτρα υψόμετρο του Khardung La, στην καρδιά των Ιμαλαΐων, ξεκίνησαν οι πρώτες πραγματικές δοκιμές για δύο μοντέλα που θα απασχολήσουν έντονα τους φίλους της εκτός δρόμου περιπέτειας. Από τη μία, η Himalayan 750, το νέο θερμικό μοντέλο της εταιρείας. Από την άλλη, η HIM-E, το πρωτότυπο ηλεκτρικό της Royal Enfield που δείχνει έτοιμο για παραγωγή.
Ηλεκτρική HIM-E με αισθητική Flying Flea και αναρτήσεις Ohlins
Η HIM-E, που πρωτοείδαμε στην EICMA 2023 ως concept, φαίνεται πλέον πιο κοντά από ποτέ στη γραμμή παραγωγής. Στο νέο πρωτότυπο διατηρείται η χαρακτηριστική ρετρό αισθητική της σειράς Flying Flea, με νέες ψύκτρες που παραπέμπουν σε custom στυλ. Η σχεδίαση του σκελετού ακολουθεί ηλεκτρική λογική, με το μοτέρ και την μπαταρία να είναι φέροντα στοιχεία, ενώ το ψαλίδι εδράζεται απευθείας πάνω στον ηλεκτροκινητήρα. Οι αναρτήσεις είναι μακράς διαδρομής με μπροστινά πιρούνια ρυθμιζόμενα και πίσω αμορτισέρ piggyback τύπου Οhlins, ενισχύοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα. Στα φρένα διακρίνεται δαγκάνα της Nissin με δίσκο 310 χιλιοστών.
Η Himalayan 750 δείχνει πιο ισχυρή και πιο «σκληρή»
Η δεύτερη πρωταγωνίστρια, που όλα δείχνουν πως θα πάρει το όνομα Himalayan 750, αποτελεί ουσιαστικά την ισχυρότερη εκδοχή της υπάρχουσας Himalayan 450. Πέρα από τον μεγαλύτερο κυβισμό, φέρει διπλούς εμπρός δίσκους με διπίστονες δαγκάνες, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε Royal Enfield μοντέλο – και πιθανότατα προδίδει μια πιο «καυτή» απόδοση. Φοράει τροχούς 19” εμπρός και 17” πίσω, όπως και η HIM-E, αλλά με μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις, διατηρώντας μια πιο ισορροπημένη σχέση μεταξύ on και off-road χρήσης.
Η EICMA 2025 θα φέρει τις αποκαλύψεις
Αν και η Royal Enfield δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημες ονομασίες ή τεχνικά χαρακτηριστικά, η εικόνα είναι σχεδόν ξεκάθαρη: δύο νέες μοτοσυκλέτες βρίσκονται προ των πυλών. Με τις πρώτες επίσημες εικόνες να δείχνουν μοντέλα σχεδόν έτοιμα για παραγωγή, όλα δείχνουν πως στην EICMA του 2025 θα έχουμε την πλήρη αποκάλυψη. Είτε με ηλεκτρική είτε με βενζίνη, το νέο κεφάλαιο της Himalayan ανεβαίνει ψηλά – και σε υψόμετρο και σε φιλοδοξίες.