Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10RR 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10RR 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R 2021

Kawasaki ZX-10R και ZX-10RR 2021 (+3 videos)

Αποκαλύφθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα γενιά των Kawasaki ZX-10R και ZX-10RR, με αρκετές αλλαγές και το κυριότερο, εντελώς νέο εμφανισιακό κώδικα. Δείτε περισσότερα.

KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!

Αναμονή τέλος για μια από τις πλέον… αναμενόμενες μοτοσυκλέτες για το 2021: H μοναδική 7άκις πρωταθλήτρια των WSBK στην ιστορία της διοργάνωσης ανανεώνεται. Πριν λίγο, η Kawasaki αποκάλυψε τις νέες ZX-10R και ZX-10RR 2021.
 
Ξεκινάμε από την προφανέστερη των αλλαγών, την εμφάνιση καθώς το ZX-10R και το ZX-10RR ακολουθούν έναν εντελώς νέο δρόμο. Τελείως διαφορετικό είναι το μούτρο με την χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα, τους προβολείς LED και την αεροδυναμική διαμόρφωση, ενώ νέα είναι και η σχεδίαση της ουράς. Τα νέα LED εμπρός φωτιστικά σώματα προέρχονται από την Mitsubishi και είναι ελαφρύτερα κατά περίπου 450 γραμμάρια, σε σχέση με τα φώτα αλογόνου του προηγούμενου μοντέλου. Το σύνολο του fairing της μοτοσυκλέτας επιδρά αεροδυναμικά επάνω της, με την Kawasaki να δηλώνει ότι η κάθετη δύναμη προς τα κάτω που το νέο μοντέλο παρουσιάζει είναι κατά 17% μεγαλύτερη, σε σχέση με το απερχόμενο έχοντας παράλληλα μειωμένη αντίσταση του αέρα κατά 7%. Ακόμα, η σχεδίαση του fairing έχει σκοπό την καλύτερη απαγωγή θερμότητας μακριά από τον αναβάτη.

 

Το fairing έχει τοποθετηθεί κατά 40 χιλιοστά ψηλότερα, ενώ τα κλιπ-ον είναι πιο «ανοικτά» και τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί 5 χιλιοστά ψηλότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Στο πλαίσιο, υπάρχουν μικροαλλαγές: Χαμηλότερα κατά 1 χιλιοστό βρίσκεται η έδραση του ψαλιδιού (ρυθμιζόμενη στην ZX-10RR), μεγαλύτερο offset πιρουνιού κατά 8 χιλιοστά και μεγαλύτερο ενεργό μήκος ψαλιδιού κατά 8 χιλιοστά. Ως αποτέλεσμα, το μοντέλο φέρει αυξημένο μεταξόνιο κατά 10 χιλιοστά, για μεγαλύτερη σταθερότητα. Ελαφρώς διαφοροποιημένες είναι οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (Πιρούνι Showa BFF εμπρός και αμορτισέρ BFRC πίσω), με λίγο σκληρότερο αμορτισέρ και μαλακότερο πιρούνι. Στα φρένα, η Brembo παρέχει τις εμπρός δαγκάνες (M50), που συνεργάζονται με ακτινική τρόμπα και δίσκους 330 χιλιοστών, ενώ στην περίπτωση του ZX-10RR υπάρχουν και ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πίεσης.
 
Ο κινητήρας έχει εναρμονιστεί με τις Euro 5 προδιαγραφές, ενώ η Kawasaki δεν δημοσιεύει ακόμα στοιχεία ισχύος-ροπής. Νέα είναι η σχεδίαση της εισαγωγής και του ψυγείου λαδιού του μοτέρ (το οποίο έχει αναπτυχθεί από την KRT), ενώ οι 3 πρώτες σχέσεις είναι πλέον κοντύτερες. Μεγαλύτερο είναι και το πίσω γρανάζι (41 δόντια αντί 39) οδηγώντας σε μια λίγο κοντύτερη τελική μετάδοση. Για την έκδοση ZX-10RR, ο κινητήρας φέρει πιστόνια χαμηλής τριβής, μπιέλες και πείρους  της Pankl, που ανεβάζουν το όριο περιστροφής κατά 400 σ.α.λ.


 

Ακόμα, η έκδοση ZX-10RR θα εξοπλίζεται με ζάντες Marchesini ειδικά σχεδιασμένες για το μοντέλο, διαφορετικές βασικές ρυθμίσεις ανάρτησης και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP. Η ZX-10RR θα γίνει διαθέσιμη σε 500 μόνο κομμάτια, για αποκλειστική χρήση πίστας.
 
Το μοντέλο αποκτά επίσης οθόνη TFT που αντικαθιστά το όργανο LCD και δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth, με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη. Επιπλέον, το μοντέλο θα έχει συνολικά 7 riding modes (Sport, Road, Rain και 4 παραμετροποιήσιμες από τον χρήστη), ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα προσφέρονται θερμαινόμενα γκριπ και cruise control. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το μοντέλο φέρει μονάδα IMU 6 αξόνων και: Traction control, Launch Control, έλεγχο φέρνου κινητήρα και Cornering ABS.
 
Περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα του αναμένονται.