|
Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 278 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 75 Χ 63 |
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 21/7.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,3/5.750 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 12,5 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 140 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, 35 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 90 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 81 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/300, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/240, ΑΒS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-16" |
Ελαστικό Π | 140/70-14" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.190 |
Πλάτος (χλστ.) | 780 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 |
Βάρος (κιλά) | 183 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Ο |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Τεχνικά χαρακτηριστικά SYM Citycom S 300i |
Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 262,8 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 73 Χ 62,8 |
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 28,5/7.750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,8/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 10 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι, 35 χλστ. / - |
Διαδρομή (χλστ.) | 100 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ / ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 91 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ / 260, ΑBS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ / 260, ΑBS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-16" |
Ελαστικό Π | 140/70-16" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.220 |
Πλάτος (χλστ.) | 770 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.500 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 800 |
Βάρος (κιλά) | 187 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | O |
Τraction Control / Ρυθμ. | O |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού | N |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Κινητήρας |
|
---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 298,9 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 72,7 Χ 72 |
Συμπίεση (:1) | 10,8 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 28,3/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3,1/6.250 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 9 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 165 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 100110 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ / ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 100 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/260, 3-πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/260, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-16" |
Ελαστικό Π | 140/70-16" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.145 |
Πλάτος (χλστ.) | 760 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 785 |
Βάρος (κιλά) | 172 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | O |
Στροφόμετρο | O |
Immobilizer | O |
Yπολογιστής ταξιδιού | O |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
Πρώτη μοτοσυκλέτα: Καινούρια ή μεταχειρισμένη;
CFMoto Papio XO-1: Το πιο cool μικρό sportbike που δεν έχουμε ακόμα δει στην Ευρώπη
Benelli TRK 702 & 702X: 70 ίπποι, δύο εκδόσεις και από 6.600 ευρώ
Η Fireblade του Schumacher δημοπρατείται – Ένα δίτροχο κόσμημα με υπογραφή F1
Έρχεται νέα βενζίνη που υπόσχεται φθηνότερες μετακινήσεις και λιγότερους ρύπους
Τέλος τα Διόδια και τα Τέλη Κυκλοφορίας για «πράσινα» οχήματα μέχρι το 2031!
Πτώση στην κατανάλωση αλκοόλ στα νυχτερινά μαγαζιά λόγω αλκοτέστ!
Παρουσίαση: Κλειδαριά SXP MDA02 με συναγερμό 110dB
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Θα ήθελα να δω ένα συγκριτικό και με το νέο σκούτερ της HONDA, X που δοκιμάζεται και εκτός δρόμου! Ευχαριστώ για την φιλοξενία!
Απάντηση: Στο μέλλον όλα είναι πιθανά!
Γιατί δεν το βάλατε στην σύγκριση ?? Honda - SH 300 2017 Περιμένω απάντηση ευχαριστώ !
Απάντηση: Η θεματολογία του περιοδικού βασίζεται σε κάποιους παράγοντες. Τα μοντέλα του συγκριτικού κοστίζουν κάτω από 4.500 ευρώ. Το Honda-SH 300 είναι αρκετά πιο ακριβό για να συγκριθεί μαζί τους.