KTM 390 ADVENTURE R: Με κινητήρα που αποδίδει 45 ίππους και 21 ίντσες μπροστινό

KTM 390 Adventure R 2025
5 Φωτογραφίες »

KTM 390 Adventure R 2025

Ανανεωμένος κινητήρας 399 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 45 ίππους
WP αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες και 21 ίντσες μπροστινό
Cornering ABS & Offroad ABS στον στάνταρ εξοπλισμό
Και σε έκδοση X με χυτές ζάντες 19-17 ίντσες

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Ανανεωμένος κινητήρας 399 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 45 ίππους

Οι μοτοσυκλέτες adventure χαμηλομεσαίου κυβισμού αποτελούν την ιδανική επιλογή για αναβάτες που θέλουν να εξερευνήσουν τόσο τον αστικό ιστό όσο και τα χωμάτινα μονοπάτια, χωρίς να χρειάζονται την εμπειρία που απαιτούν τα μεγαλύτερα adventure μοντέλα. Συνδυάζουν την πρακτικότητα της καθημερινής χρήσης με την περιπετειώδη φύση του off-road, προσφέροντας προσιτό κόστος συντήρησης και κατανάλωσης καυσίμου που τις καθιστά προσβάσιμες σε ένα ευρύ φάσμα μοτοσυκλετιστών. Τρανό παράδειγμα η ανασχεδιασμένη KTM 390 Adventure R, στην «καρδιά» της οποίας «χτυπάει» ένας υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας LC4c  χωρητικότητας 399 κυβικών εκατοστών (373 κ.εκ. στο προηγούμενο μοντέλο) που αποδίδει 45 ίππους και 39Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ και 7.000 σ.α.λ αντίστοιχα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας, άνευ υγρών, ανέρχεται στα 165 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα. Επιπρόσθετα, έχει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα “Street”, “Rain”, “Offroad” δίνοντας την δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τη μοτοσυκλέτα κατά τις προτιμήσεις του και κατά τις συνθήκες στις οποίες οδηγεί.
 

WP αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες και 21 ίντσες μπροστινό

Στα των αναρτήσεων βλέπουμε την σειρά WP Apex με μεγαλύτερες διαδρομές πλέον, στα 230 χιλιοστά, από 170 και 177 που είχε το περσινό 390 Adventure. Μπορούν να ρυθμιστούν πλήρως και μπροστά και πίσω, διευρύνοντας τις ικανότητες του μοντέλου. Το πλαίσιο είναι επίσης καινούργιο, ατσάλινο τύπου trellis με βελτιωμένη γωνία τιμονιού και υποπλαίσιο, εμπνευσμένο από το Duke 390. Οι τροχοί είναι 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω και με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Mitas Enduro Trail.  
 

Cornering ABS & Offroad ABS στον στάνταρ εξοπλισμό

Στα φρένα του συναντούμε μονό δίσκο 320 mm στο μπροστινό μέρος με δαγκάνα δύο εμβόλων και μονό δίσκο πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Στον βασικό εξοπλισμό του 390 Adventure R περιλαμβάνεται σύστημα Cornering ABS το οποίο ενεργοποιείται ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας βελτιωμένη σταθερότητα και ασφάλεια κατά το φρενάρισμα σε στροφές, ενώ και Offroad ABS που επιτρέπει τον έλεγχο της ολίσθησης του πίσω τροχού σε εκτός δρόμου συνθήκες. Ακόμη, η πληροφόρηση του αναβάτη με όλες τις απαιτούμενες ενδείξεις γίνεται μέσω της έγχρωμης TFT οθόνης  5 ιντσών και μέσω της εφαρμογής KTMConnect ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο για να πλοηγηθεί, να ακούσει μουσική ή να κάνει κλήσεις.
 

Και σε έκδοση X με χυτές ζάντες 19-17 ίντσες

Το ΚΤΜ 390 Adventure R είναι μια μοτοσυκλέτα με ξεκάθαρο χωμάτινο προσανατολισμό και απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε αυτούς που θέλουν να φτάσουν τα όρια τους. Η αυστριακή εταιρεία όμως φρόντισε και για εκείνους που θέλουν μια μοτοσυκλέτα με λίγο περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό, αλλά χωρίς να τους αφαιρεί  τη δυνατότητα να κάνουν και μια διέλευση από χώμα. Συνεπώς, διατίθεται και μια «απλούστερη» έκδοση, 390 Adventure X η οποία διαθέτει τροχούς 19 και 17 ιντσών, μπροστά και πίσω αντίστοιχα, με τις ζάντες να είναι χυτές και όχι ακτινωτές. Μείνετε συντονισμένοι για τις τιμές των δύο μοντέλων.
 

ANORAK
ANORAK