KTM - HUSQVARNA Off Road: Οδηγούμε τα μοντέλα του 2021

Το 2021 φέρνει μικρές αλλά μελετημένες αλλαγές στα χωμάτινα μοντέλα της ΚΤΜ – Husqvarna αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά ότι η Αυστριακή εταιρία έχει μοναδικό στόχο την τελειότητα.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η KTM αναβάθμισε τα χωμάτινα μοντέλα της και η ελληνική αντιπροσωπεία KTM South East Europe ήταν πιστή στο ραντεβού της, δίνοντας μας την ευκαιρία να τα δούμε από κοντά και να τα οδηγήσουμε σε μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαδρομή στα βουνά της Ζήρειας. Παραδοσιακά, το 2021 θα περιμέναμε μεγάλες αλλαγές στα Motocross μοντέλα καθώς πέρυσι είχαν αναβαθμιστεί τα enduro, όμως το εργοστάσιο της KTM έκρινε πως δεν ήταν απαραίτητη μια τέτοια κίνηση αυτή τη χρονική στιγμή, αποφασίζοντας να εξελίξει λίγο ακόμα την υπάρχουσα-νικηφόρα πλατφόρμα και των δύο κατηγοριών.



Έτσι, όσον αφορά στα motocross μοντέλα, οι αναρτήσεις XACT της WP έχουν πλέον πιο σφιχτή ρύθμιση με σκοπό την καλύτερη αίσθηση, κάτι που συνδυάζεται με νέες βαλβίδες στο πιρούνι για μείωση των απότομων αυξομειώσεων πίεσης στο εσωτερικό, ενώ στο μοχλικό συναντάμε νέες τσιμούχες Low Friction της SKF. Οι αναρτήσεις XPLOR των enduro μοντέλων απέκτησαν διαφορετικές ρυθμίσεις καθώς και ρυθμιστή για την εύκολη προφόρτιση του ελατηρίου, ο οποίος είναι πλέον στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Αντίστοιχα οι μοτοσυκλέτες motocross της Husqvarna απέκτησαν νέα μεσαία βαλβίδα στο πιρούνι το οποίο είναι πλέον πιο κοντό κατά 10χιλ και νέες τσιμούχες στο μοχλικό του αμορτισέρ, ενώ νέα βαλβίδα συναντάμε και στο πιρούνι XPLOR των enduro μοντέλων. Οι αλλαγές στους κινητήρες της KTM περιορίζονται στα 450 SX-F και 125/150 SX από τα οποία το πρώτο διαθέτει νέα έδραση στον πείρο του εμβόλου και ανασχεδιασμένα-ελαφρύτερα κοκοράκια,  ενώ στα μικρά δίχρονα συναντάμε πιο ανθεκτικό έμβολο καθώς και νέο μεγαλύτερου πάχους κέντρο καμπάνας συμπλέκτη. Τα μοντέλα της Husqvarna παρέμειναν ως είχαν σε αυτόν τον τομέα με μόνη αλλαγή στα δίχρονα, το μηχανισμό (roller) της γκαζιέρας για περισσότερη αξιοπιστία και ομαλότερη λειτουργία.
 
Το στοιχείο που κλέβει τις εντυπώσεις τη νέα χρονιά για τα τετράχρονα motocross μοντέλα είναι αναμφίβολα η μονάδα Bluetooth μέσω της οποίας συνδέεις το κινητό σου με τη μοτοσυκλέτα. Διαθέτει έτοιμους χάρτες που αλλάζουν την απόδοση ανάλογα το τερέν, έχεις όμως στη διάθεσή σου και την επιλογή advance με την οποία ρυθμίζεις εύκολα σε 5 θέσεις την απόκριση του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα, το traction control καθώς και το launch control, ώστε να φέρεις τη μοτοσυκλέτα ακριβώς στα μέτρα σου, κάτι απαραίτητο στους αγώνες και όχι μόνο. Επιπλέον μέσω της εφαρμογής myKTM θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για το ιδανικό σετάρισμα των αναρτήσεων, ενώ μπορείς να αποθηκεύεις τις προσωπικές σου ρυθμίσεις, ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι πάντα έτοιμη ανεξάρτητα το περιβάλλον που οδηγείς.



Φυσικά ως είθισται νέα είναι τα γραφικά σε όλα τα μοντέλα, τα οποία για φέτος συνοδεύονται από περισσότερες special εκδόσεις, καλύπτοντας τις απαιτήσεις κάθε αναβάτη είτε αυτός είναι απλός χομπίστας είτε αγωνιζόμενος. Δεν είναι τυχαίο ότι την τελευταία δεκαετία το KTM Group κατέχει πάνω από το 60% των συνολικών ταξινομήσεων της κατηγορίας, τόσο στο εξωτερικό όσο και στη χώρα μας, η οποία είναι πραγματικός παράδεισος όσον αφορά τα μέρη που μπορείς να διασκεδάσεις με μια χωμάτινη μοτοσυκλέτα.
 
Η ελληνική παρουσίαση περιελάμβανε επτά συνολικά μοντέλα μεταξύ των οποίων βρίσκονταν τα σημαντικότερα motocross αλλά και enduro των δύο εταιριών, δίνοντάς μας την ευκαιρία να δούμε τις δυνατότητες αλλά και τις διαφορές τους. Οι μοτοσυκλέτες ήταν ετοιμοπόλεμες φορώντας τα ελαστικά Tracker της Michelin τα οποία αποδείχθηκαν αντάξια των περιστάσεων σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και στο λασπώδες τερέν που αντικρίσαμε τις πρωινές ώρες.



 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ